adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Izvor din Paltinis 3 grade grade grade

Paltinis , str. Sub Schit, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii La Izvor din Paltinis


   Mihai A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E ca si cum ai fi la tine acasa de confortabil, totul facut cu multa atentie la detalii, si orice ai nevoie e acolo: bucatarie complet utilata, spatiu de joaca, terasa la etaj pentru a bea cafeaua sau lua micul dejun la soare, camere confortabile si totul foarte curat. Recomand cu caldura!
   Adriana din Deva
nota: 10
schedule sejur: 02.02.2015 - 07.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administratorul cabanei foarte ospitalier,camerele super ok,distanta mica fata de partii- poti ajunge pe jos.
   Cristian din Timisoara
nota: 9
schedule sejur: 29.07.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut o saptamana extrem de agreabila la pensiunea La Izvor, din Paltinis, localizata in centrul statiunii. Am fost placut impresionati de gustul cu care este amenajata pensiunea: camere, spaţii comune de luat masa, curte si curatenia exemplara. Pentru cei care doresc sa-si pregateasca masa se gaseste aici bucataria perfecta: are tot ce trebuie!Baile sunt dotate corespunzator, este apa calda tot timpul, caldura - cand a fost nevoie. Ospitalitatea gazdei - nonstop! Cristian
   Andrei din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 28.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare.
Spatiu comun mare, cu bucatarie, masa pentru 12 persoane, semineu.
Masa de ping-pong.
Gazda a facut tot posibilul sa amelioreze situatia din ultimele doua zile (cand tot Paltinisul a ramas fara apa).
   Victor din Mangalia
nota: 8.7
schedule sejur: 03.08.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1.Ospitalitatea gazdelor;
2.Curatenia perfecta in camere;
3.Accesul la o bucatarie perfect utilata,inclusiv frigider.
thumb_down
Aprecieri negative:
1.Izolatie fonica a peretilor;
2.Putin cam zgomotoasa datorita si pozitiei la drumul principal;
3.Lipsa unei curti interioare mai spatioase ;
4.In general in acea perioada cam dadea impresia de santier;
5.Mai sunt de pus la punct unele aspecte legate de estetica.
CONTACT UNITATE
Proprietar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,