Pensiunea La Izvor din Paltinis grade grade grade

Paltinis, str. Sub Schit, nr. 2  
Nota 10 / 13 recenzii 10 - Excepțional !
Irina din Bucuresti

Totul este minunat, proprietarul, domnul Liviu, extrem de ospitalier, vila utilata cu tot ce este nevoie pentru a gati pentru cine doreste, curatenie impecabila. Este amplasata aproape de partie, nu este nevoie sa mergi cu masina.

​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare
Pensiunea ”la Izvor” este situata la intrarea in statiunea Paltinis, langa Schitul Paltinis, la doar 500 m de cel mai nou complex de schi „ arena Platos - ski and snowboard resort”.

Pensiunea este clasificata la categoria 3 Stele.

Se accepta tichete de vacanta pe suport de hartie si suport electronic Sodexo,Edenred,Cheque Vacances, precum si plata cu cardul.

Pensiunea ofera ambianta perfecta (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check șemineu
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Proprietar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.