adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Kyfana din Zarnesti

Zarnesti , str. Horia, nr. 4 (la aprox. 8.5 km de centrul loc. Bran)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Kyfana din Zarnesti


   Cristinel din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde extraordinare, camera curata, placut mobilata, balconul cu vedere spre Bucegi si Piatra Craiului. Ne-am simtit foarte bine, vom reveni cu prietenii pentru traseele din Piatra Craiului
Răspunsul unității:
Multumim pentru recenzie si va asteptam! Ligia
   Gabriela C. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 19.05.2017 - 20.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut un sejur foarte frumos la pensiunea Kyfana, in primul rand gazdele foarte primitoare care ne-au facut sa ne simtim ca acasa, camera spatioasa, mobilata cu gust, se poate servi si masa. Recomand micul dejun servit afara sub nuc.
In plus pensiunea este pozitionata foarte bine fata de traseele din zona, Cheile Zarnestiului, Cabana Plaiul Foii.

Sunt total de acord ca la aceasta pensiune vii ca turist si pleci ca prieten.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu drag oricand!Ligia
   Bogdan I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.03.2017 - 05.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște, curățenie, gazde primitoare, camere frumos mobilate. Merită toți banii!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de obiectat, totul a fost minunat.
Merită să îți petreci sejurul.
Răspunsul unității:
Va mulțumim și va asteptam cu drag oricand!
   Marius S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este deosebit de dragut si ne-au facut sederea extrem de placuta. Camera in care am stat se afla intr-un corp nou, este curata si genereaza o ambianta calda. Privelistea din camera asupra Pietrei Craiului este spectaculoasa si invita la drumetii. Gazdele ne-au intampinat cu vorbe bune, facandu-ne sa ne simtim foarte bine. Cu toate acestea ne-au respectat intimitatea, ceea ce reprezinta un plus pentru modul in care gestioneaza relatiile cu clientii.
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu mare drag!
   Andreea Carmen din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera noastra avea vedere atat catre Piatra Craiului cat si catre Bucegi
- camera spatioasa si placuta
- gazdele foarte primitoare - am venit ca turisti si vom reveni ca prieteni, dupa cum scrie si pe un panou in pensiune
- mic dejun excelent, servit la umbra nucului din curte
- zona linistita (pentru asta trebuie sa te intortochezi un pic prin Zarnesti, dar merita)
- magazin langa pensiune

Multumim!
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam cu drag la Zarnesti la umbra nucului! Va doresc tot ce e mai bun si abia astept sa ne revedem!
   Simona din București
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locație minunata și primitoare. Proprietarii sunt oameni de excepție care te fac sa te simți ca acasă, săritori, prietenoși și de cuvânt. Orice ai nevoie trebuie doar sa ceri! Fetiță noastră (5 ani și jumătate) a spus ca nu vrea sa mai meargă în altă parte, doar la Kyfana. Recomand cu căldură atât pensiuni cât și zona Zărnești. ..O oaza de liniște și relaxare departe de tumultul marilor orașe.
Răspunsul unității:
Multumim din suflet si va asteptam cu drag la munte! Ma bucur ca v-ati simtit atat de bine si sunteti intotdeauna bineveniti!Va imbratisam si abia astept sa ne revedem!
   Mihaela S. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 22.02.2015 - 24.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni calzi, primitori, veseli, un mediu excelent pentru relaxare dar si pentru distractie! Camerele sunt foarte frumos aranjate si curate! Ne-am simtit foarte bine si abia asteptam sa revenim!!!
CONTACT UNITATE
Ligia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,