Pensiunea Kyfana din Zarnesti

Zarnesti, str. Horia, nr. 4  
Cristinel din Bucuresti

Gazde extraordinare, camera curata, placut mobilata, balconul cu vedere spre Bucegi si Piatra Craiului. Ne-am simtit foarte bine, vom reveni cu prietenii pentru traseele din Piatra Craiului

​Capacitate: 21 adulți și 6 copii în 10 spații de cazare
Ne vizitati ca turisti si plecati ca prieteni!
Bine ati venit la Pensiunea Kyfana intr-o atmofera intima si primitoare!
Pensiunea Kyfana va ofera cazare in 8 camere duble dotate cu pat matrimonial, tv,LCD, cablu, internet wireless , incalzire centrala si balcon de unde puteti admira o priveliste minunata spre muntii Piatra Craiului.
Pensiunea dispune de o sala de conferinta dotata cu Lcd si
sistem (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check echitație
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check închirieri biciclete
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check parcare
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sanie trasă de cai
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Ligia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.