adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Happy Inn din Vatra Dornei 2 grade grade

Vatra Dornei , str. Parcului, nr. 1A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
32 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(14 recenzii din 32).

record_voice_over Personal:9.1
insert_emoticon Servicii:9.2
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.9
monetization_on Prețuri:8.9
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Happy Inn din Vatra Dornei


   Dorel din Pascani
nota: 10
schedule sejur: 31.08.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa si muzica ce a însuflețit atmosfera .
   Alina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul. Amplasarea, muzica, personalul foarte deschis si amabil, etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au existat. Ne-am simtit foarte bine
   Monica Angelica T. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2017 - 26.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate,liniste,curatenie,locatie excelenta
   Laurentiu din Rm Valcea
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2017 - 20.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia (in parc)
Camera (curata, spatioasa)
Posibilitatea de a servi masa in conditii foarte bune pe terasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui indicator stradal de semnalizare a locatiei (a fost nevoie de un telefon pentru a gasi intrarea).
   Valentin din Iasi Str Ciric Nr 42a Bl Q4 Sc B Et 3 Ap 3
nota: 9.3
schedule sejur: 17.06.2017 - 18.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea Happy Inn este amplasata in parcul din centrul statiunii. Pozitia de invidiat face ca aceasta sa fie locatia ideala pentru amatorii de sporturi de iarna dar si pentru odihna si relaxare.
Răspunsul unității:
Multumim mult si va asteptam cu drag si cu alta ocazie.
   Tamara din Tulcea
nota: 6.5
schedule sejur: 13.06.2017 - 16.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia pensiunii.Linistea , aerul curat prin pozitionarea in parc
thumb_down
Aprecieri negative:
Inaintede a intra turistul in camera sa aeriseasca incaperea, sa puna perdea la dus,sa ridica gunoiul din cos zilnic, sa completeze hartia igienica.
Politica de a intra in camera numai in prezenta turistului nu am mai intalnit-o nicaieri.
Răspunsul unității:
Buna ziua Dna. Rosculet,
Va multumim pentru sesizarile facute si vom lua in considerare pe viitor, insa dorim sa precizam ca pensiunea noastra este clasificata cu 2 margarete si , neavand sistem cu cartela pe fiecare camera nu avem dreptul de a intra in canera fara permisiunea clientului. La receptie ati fost informata asupra acestui aspect si ati fost rugata sa ne comunicati orice astfel de situatie(inlocuire hartie igienica, dus gunoi).Ne cerem scuze pentru inconvenient si va asteptam cu drag cu alta ocazie.
   Florin T. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil.
Mancarea buna (ca de obicei).
Servicii de calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe perioada sejurului nu am avut neplaceri.
Răspunsul unității:
Multumim mult si va asteptam cu drag si cu alta ocazie.
   Liviu G. din Galati
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate si disponibilitate.
   Adrian din Bacau
nota: 7.2
schedule sejur: 02.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea se afla aproape de partie intr-o zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun se serveste dupa ora 9.30
   Andrei din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 01.02.2017 - 04.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația este superbă, personalul este amabil, curățenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea rece la baie
   Tudor V. din Chisinau R Moldova
nota: 9.7
schedule sejur: 04.01.2017 - 08.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine in aspect pret/caltate.
Personalul ideal de receptiv. Bravo managerului.
Se poate lua masa in restaurant.
O atmosfera ca acasa.
Curat, cald, liniste.
In imediata apropiere de partie, parcul cu agrement.
Concerte tematice. Plimbari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem de mentionat minusuri.
Incomod ni s-a parut ca noaptea nu aveam apa ferbinte la baie.
Posibil e legat si cu gerul de afara si consumul instantaneu.
A fost greu cu internetul dar nu am luat ca o problema.
   Daniela A. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 24.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut sarbatorile de Craciun impreuna cu sotul meu in aceasta pensiune. M-am simtit extraordinar. Amplasarea acesteia este excelenta. In parcul central din Vatra Dornei, printre brazi, intr-o zona foarte linistita la maxim 5 minute de Partia Parc, Partia Veverita si centrul statiunii. Pensiunea arata foarte bine in acest decor !!!!Am apreciat in mod deosebit grija personalului fata de turisti, acel permanent contact vizual pe care il aveau cu noi astfei incat sa se asigure ca totul este in regula.La venire am fost intampinati cu prajiturele de casa si visinata pentru doamne si palinca pentru domni. Micile gesturi care fac diferenta...... Mancarea a fost foarte buna, diversificata ,proaspata si in portii generoase.Am apreciat mancarea "ca acasa" cu produse specific bucovinene.
Am fost cazati intr-o camera dubla, la etajul doi( nr 26 ..daca tin bine minte). Camera foarte spatioasa, curatenie ireprosabila, asternuturi, prosoape noi si o super-vedere din camera.Mi-a placut foarte tare si mobila din camera,alba, rustica si in concordanta cu decorul general. Am cautat un sejur de Craciun in stil autentic bucovinean ...si asta am si gasit. Va multumesc foarte mult!
thumb_down
Aprecieri negative:
As sugera montarea de calorifere in baie. Nu exista nemultumiri.
   Ana Maria din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2016 - 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil
locatia centrala
   Mihai din Suceava
nota: 9.7
schedule sejur: 20.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locaţia este excepţională,liniște,aer curat,de parc, iar în interior curăţenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui minifrigider în cameră,mai ales pe timpul verii
   Iulian din București
nota: 7.5
schedule sejur: 22.08.2016 - 23.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte buna, aproape de multe puncte de interes
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera ar trebui modernizata
   Elena din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia,super
thumb_down
Aprecieri negative:
Prezenta tintarilor
   Andrei P. din Oradea
nota: 9.3
schedule sejur: 12.07.2016 - 13.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea
   Loredana din Arad
nota: 7
schedule sejur: 14.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia,zona, Veveritele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul ar putea fi mai amabil.
   Corina din Pitesti
nota: 5.5
schedule sejur: 10.06.2016 - 11.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia superba in parc, liniste, terasa, mancare gustoasa, portii generoase. A fost asigurata caldura, data fiind temperatura scazuta, chiar si in iunie. Asternuturi curate. Rezervarea s-a facut prompt si fara surprize. Parcarea asigurata in parc, wi-fi disponibil., bucataria deschisa pana tarziu (10 seara).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista indicatoare catre pensiune, am pierdut timp cautand-o. Pensiunea este veche si aspectul general neingrijit. Mochete uzate, neaspectuoase, scaune instabile la restaurant, patul cu arcuri si scartait infernal la fiecare intoarcere, lipsa oricarui interes in camera fata de eventualele elemente decorative. De exemplu, in poze iti atrag privirile niste veioze dragute in camere, niste lumanari colorate pe dulap, la sauna lumina ambientala, lumanari...dar la fata locului, nimic de acest gen, atmosfera total diferita decat cea creata prin pozele bine realizate. Pozele prezinta unitatea de cazare intr-o lumina mult mai atragatoare decat ceea ce ofera in realitate. Camera f. Mica, anosta, mocheta trista rau de tot (veche, neplacuta la atingere, urata). Se simte clar nevoia renovarilor. Discordanta majora intre frumusetea cadrului in care este pozitionata si aspectul/conditiile pensiunii. Pacat de acest avantaj nevalorificat! Personalul desi amabil, ar putea aborda un aspect mai profesionist. Comunicare deficitara intre angajati si patron, motiv pentru care am stabilit ca urmeaza sa venim si ca dorim sa folosim sauna, am sunat cu o ora inainte de sosire, (dupa cum ni s-a indicat), pentru a avea timp sa pregateasca sauna. La sosire, aflam ca sauna nu era pornita pe motiv ca nu au stiut daca ni se comunicase faptul ca aceasta se plateste separat de costul camerei... Dar nici nu au incercat sa lamureasca aspectul pana la sosirea noastra. Nu ne-a picat deloc bine, intrucat era 8 seara, veneam de departe, obositi, nu vroiam decat o sauna, mancare si somn. Pana la urma am facut si sauna, desi zona de acolo "beneficiaza" de aceeasi mocheta neprietenoasa iar mirosul este unul nu foarte atragator. Am primit prosoape si am facut dus, ceea ce a fost ok.
   Cezar din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 06.05.2016 - 07.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, profesionist. Pozitia foarte avantajoasa a pensiunii in parcul cental, aproape de toate zonele de interes din oras. Camera curata, utilata cu tot ce este necesar,servicii ireprosabile. Cu siguranta, vom mai reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prezenta unui sistem de ventilatie la baie ar fi binevenit.
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca ati avut un sejur placut si va asteptam cu cel mai mare drag si cu alta ocazie.
   Ancuta din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 09.04.2016 - 10.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super! Foarte curat si personalul amabil :) astept sa revenim !
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru tot si va asteptam cu drag si cu alta ocazie.
   Andreea-maria din Iasi
nota: 4.7
schedule sejur: 19.02.2016 - 21.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona in care este amplasata pensiunea este frumoasa ( in mijlocul parcilui)si ca e in centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-au comunicat de la bun inceput indatoririle noastre fata de ei/pensiune si nici ei nu si-au precizat responsabilitatile.
Amenintarile cu politia/interventia sunt ffff dese la ei.
Pt pretul care il au ofera prea putin si din pct de vedere al conditiilor ( patul matrimonial care de fapt nu e pat matrimonial, fara frigider in camera si nici macar unul la comun nu au, unele camere nici cabina de dus nu au etc)dar si al caracterul `proprietarilor` iar cerintele de la clienti sunt uriase.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pat matrimonial= un pat de o persoana jumatate maxim care scartie la fiecare miscare plus salteaua lasa de dorit, etc.
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Referitor la nemultumirile semnalate dorim sa precizam urmatoarele:
`Nu s-au comunicat de la bun inceput indatoririle noastre fata de ei/pensiune si nici ei nu si-au precizat responsabilitatile. `
- Indatoririle la care se face referire sunt regulile DE cazare prezentate clientului la intrarea la cazare pe voucher-ul de cazare si care sunt luate la cunostinta si acceptate de client prin semnatura. In aceasta situatie a fost vorba despre interdictia de a se fuma in camere si de respectarea celorlalti cazati aflati in unitate prin mentinerea unui nivel de zgomot rezonabil.Ambele reguli au fost incalcate de catre dumneavoastra. V-a fost atrasa atentia referitor la aceste aspecte de catre personalul unitatii in repetate randuri si vi s-a spus ca se poate fuma si asculta muzica la un volum mai ridicat in sala de restaurant a pensiunii si nu in camere.

`Amenintarile cu politia/interventia sunt ffff dese la ei.`
- Din pacate, urmare a jignirilor repetate si a comportamentului recalcitrant al unuia dintre membrii grupului aflat in stare de ebrietate ce nu dorea sa inteleaga ca nu se fumeaza in camere, regula ce v-a fost adusa la cunostinta atat in e-mailul de confirmare a rezervarii cat si ulterior prin voucherul de cazare pe care l-ati semnat, personalul unitatii a fost nevoit sa va atraga atentia ca in cazul in care nu va conformati regulilor se poate apela la serviciile echipei de paza si interventie.

`Pt pretul care il au ofera prea putin si din pct de vedere al conditiilor ( patul matrimonial care de fapt nu e pat matrimonial, fara frigider in camera si nici macar unul la comun nu au, unele camere nici cabina de dus nu au etc)`
- Patul matrimonial : 140 cm x 200 cm fiind conform cu normele de clasificare in vigoare.
- Conform prezentarii facilitatilor, camerele nu sunt prevazute cu frigider dar turistii pot depozita la cerere alimentele intr-un frigider din bucataria restaurantului. Dumneavoastra nu ati facut nicio cerere in acest sens.
- Conform prezentarii camerelor si a pozelor aferente se observa cu usurinta ca nu toate camerele dispun de cabina de dus.

Cu stima,
Pensiunea Happy Inn
   Cristian C. din Adjud
nota: 9.2
schedule sejur: 08.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia (aproape de partie);
- mancarea buna, berea rece...:)
- personalul de treaba;
Răspunsul unității:
Va asteptam cu drag si cu alta ocazie!
   Andreea din Bacau
nota: 8.5
schedule sejur: 02.01.2016 - 04.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona este perfecta, in parc aproape de pârtie
- personalul a fost foarte primitor
- lenjerie curată, prosoape curate
- o pensiune modesta dar ok, as reveni in pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cred ca ar fi aici de adăugat cateva, mai mult spre ajutorul patronilor pt a aduce un plus camerelor in viitor.
- televizorul era prea mic si situat la o distanța mare,
- rece in baie datorită faptului ca suprafața este mare si caloriferul mic.
- mocheta era in unele zone pătată.
Dar aceste sunt detalii nu neaparat niște defecte care sa incomodeze sejurul.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru comentariu si ne bucuram ca ati avut un sejur placut in cadrul pensiunii noastre. Vom tine cont de opinia dumnevoatra si va asteptam cu drag si cu alta ocazie.
   Andreea Mihaela G. din Mun. Iasi, Jud. Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 28.11.2015 - 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Suficient de mare camera, ingrijita, cu paturi comode, lenjerie curata și incalzire. Foarte amabili si cei din pensiune,primitori. Locatia este ideala pentru cei care vor sa se afle in centrul orasului. Imi doresc sa mai fi stat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e tocmai un minus, dar ferestrele sunt destul de si nu este tot timpul la indemana sa admiri privelistea. Dar e un detaliu minor.
Răspunsul unității:
Ne bucuram nespus ca v-ati simtit bine la noi si va asteptam cu cel mai mare drag si cu alta ocazie.
   Gheorghe M. din Iași
nota: 9.2
schedule sejur: 20.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune cu o plasare foarte bună,în parc. Aer curat,aproape de foișor,biserică,gară,centrul orașului și izvor.Condițiile de cazare au fost bune,personalul foarte amabil.
Terasa drăguță,intimă cu muzică bună(mai veche dar pe gustul nostru)
Liniște multă și condiții foarte bune de odihnă.Ne vom întoarce cu plăcere și la anul viitor
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu afost cazul
   MARIUS B. din Sf.gheorghe
nota: 9.8
schedule sejur: 27.07.2015 - 28.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune cocheta, raport caltate - pret foarte buna, personal extrem de amabil, terasa restaurantului draguta si muzica... De calitate (rock clasic, in surdina).
pozitie excelenta, in parc. Ideala pentru familii cu copii mici.
am fost in trecere dar vom mai merge sa si ramanem.
   Vlad din Piatra Neamt
nota: 8.5
schedule sejur: 31.05.2015 - 02.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este chiar in parc si am avut parte de liniste. Camera a fost asa cum am cerut, matrimoniala.
   Maria din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte multa liniste. Personalul foarte amabil. Atmosfera placuta. Mancare foarte buna si portii consistente.
   Teliban F. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 03.01.2015 - 06.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera calda si primitoare, personalul ok iar mancarea de exceptie. Vom reveni !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a fost cazul!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,