Pensiunea Happy Inn din Vatra Dornei grade grade

Vatra Dornei, str. Parcului, nr. 1A  
Nota 9.89 / 39 recenzii 10 - Excepțional !
Simona din Buzau

Mâncare foarte gustoasă, locație excelentă și un personal foarte amabil. Camerele sunt curate si primitoare.

​Capacitate: 24 adulți în 9 spații de cazare
Pensiunea Happy Inn va ofera cazare in Vatra Dornei in cele 10 camere cu bai proprii, acces internet.

Pensiunea Happy Inn este amplasata in inima zonei turistice a municipiului Vatra Dornei, la baza parcului. Pozitia pensiunii aflata la doar 100 de metri fata de principala partie de ski si 50 de metri de patinoar face ca aceasta sa fie locatia ideala pentru amatorii de sporturi de iarna dar si pentru (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check saună
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.