adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Dorna din Vatra Dornei 4 grade grade grade grade

Vatra Dornei , str. Tudor Vladimirescu, nr. 5A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Dorna din Vatra Dornei


   Irina din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 22.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziția excelenta, micul dejun foarte bun, piscina.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera dubla superioară nu este foarte mare. Asa ma
Așteptam sa fie o camera dubla standard.
   Gabriela M. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 22.01.2015 - 26.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si ordine
personal civilizat si ambil
pozitionare buna
   Florin C. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 23.12.2014 - 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de 4*, personal foarte amabil si deosebit de prietenos, mancare super bunaa, langa partie si la 50 m de un super parc ( o multime de veverite )
thumb_down
Aprecieri negative:
Ventilatia in bai (am stat la etajul 4 si cateodata se mai simtea cate un miros ` ciudat`
   Ileana B. din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 17.05.2014 - 18.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil, iar conditiile de cazara au fost bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Holul de acces la lift de la piscina este folosit ca si depozit pentru utilajele si uztensilele pentru housekeeping. Nu arata prea bine.
   Otilia Raluca din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.04.2014 - 28.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Extrem de serviabili si zambitori!
Servicii foarte bune, nu avem ce sa le reprosam!
Curatenie au facut zilnic, chiar si duminica!
Camere spatioase, dotate corespunzator nr de stele.
   Simona B. din Annemasse
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Necesarul hotelului: obligatoriu necesar vorbirea altor limbi ca franceza de ce pentru ca sint foarte sensibili cind vin in rominia si vor ca efortul nostru sa fie apreciat. organizare la baia de tratament ori turisti ori personalul sa respecte programul fiecaruia cam atit am fost foarte multumiti sper sa vin cu mai multe persoane
   Gheorghe S. din Pecica
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos. Personal amabil.
   Moron M. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 26.04.2013 - 30.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Curatenie
2. Personalul s-a purtat foarte frumos cu noi
3. Conditiile de cazare foarte bune (sa fiu sincer nu ma asteptam sa fie atat de bine:) )
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat, din punct de vdere al cazarii a fost totul foarte bine.
   Mircea B. din Bacau
nota: 8.7
schedule sejur: 19.10.2012 - 21.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea, amabilitatea personalului de la receptie, confortul.
   Ionel M. din Falticeni
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2012 - 09.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul hotelului - calificat, cu o conduita ireprosabila; curatenia - respecta cu strictete normele sanitare; servicii - o gama diversificata, de la piscina, sauna uscata si umeda, pana la sala de fitness; pretul este foarte bun in raport cu confortul sporit. In legatura cu distanta fata de punctele noastre de interes - mai mult decat acceptabila.
   Elena din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 13.04.2012 - 17.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte amabil, incepand cu sefa unitatii pana la menajere. Mancarea foarte buna.
   Cristina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.04.2012 - 16.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o zona foarte frumoasa si linitita, departe de agitatia si praful din marile orase, iar conditiile din hotel sunt deosebite.
CONTACT UNITATE
Dep. Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,