Hotel Dorna din Vatra Dornei grade grade grade grade

Vatra Dornei, str. Tudor Vladimirescu, nr. 5A  
Irina din Iasi

Poziția excelenta, micul dejun foarte bun, piscina.

​Capacitate: 82 adulți și 53 copii în 40 spații de cazare
Hotelul Dorna de patru stele din Vatra Dornei este locul unde confortul dumneavoastra este asigurat de cele mai bune servicii si unde va puteti bucura de o ambianta calda, relaxanta si rafinata, indiferent ca sunteti intr-o excursie sau din motive de afaceri. Situat in inima frumoasei statiuni Vatra Dornei, la baza Pârtiei Parc, Hotelul Dorna pune la dispozitia dumneavoastra 40 spatii de cazare dotate (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masaj
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check pers. cu dizabilități
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check sală de mese
  • check saună
  • check scaun bebe
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dep. Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.