Pensiunea La moara la Niculai din Vadu Izei

Vadu Izei, str. Dumbrava, nr. 446  
la aproximativ 12.5 km de centrul localității Ocna Sugatag
Ciprian din Bucuresti

Locatie deosebita, camera curata, ingrijita, gazde cu mult bun simt si ospitaliere. Ne-am simtit extraordinar si putem spune ca asemenea oameni rar gasesti. Merita tot respectul pentru ceea ce se ofera aici de aceea vom reveni cu placere. Pacat ca am stat asa putin.

​Capacitate: 8 adulți în 4 spații de cazare
Pensiunea La moara la Niculai este amplasata pe malul raului Mara intr-un cadru natural deosebit, intr-o gradina minunata amenajata special pentru destindere si petrecerea unui sejur de neuitat.

In cadrul gospodariei, care este pe ansamblu un obiectiv turistic foarte vizitat, se desfasoara o serie de activitati traditionale la: vâltoare, cazane de fiert tuica, piua si moara, activitati ce pot fi (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Anuta Petcas
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.