Pensiunea Kristine din Sibiu

Sibiu, str. Luceafarului, nr. 42  
Constantin din Iasi

Nu s-a concretizat, dar in ziua in care trebuia sa ajung, m-au sunat. Asta denota seriozitate, nu au dat camera altcuiva, si nu au solicitat avans. Imi pare rau ca “i-am incurcat”( nu a fost cu intentie, doar o neintelegere). Recomand...oamenii locului sunt seriosi.

​Capacitate: 12 adulți în 5 spații de cazare
Pensiunea Kristine din Sibiu va ofera cazare in cele 6 camere ale sale dotate cu baie in camera, Lcd Tv cu cablu, internet si incalzire centrala.Camera 2 este dotată cu aer condiționat. Pensiunea se afla la 6 minute de mers cu masina pana in centrul orasului si la 5 minute fata de policlinica Polisano.

Pensiunea are parcare proprie, gradina, terasa, filigorie, bucatarie separata pt turisti dotata (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Ileana Dutu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.