adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mon Ami din Sarata Monteoru 2 grade grade

Sarata Monteoru , str. Sarata Monteoru, nr. 259  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Mon Ami din Sarata Monteoru


   Lenuta B. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 07.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost minunat
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere
   Constntin Z. din Piatra Neamt
nota: 8
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de strand
thumb_down
Aprecieri negative:
Scarile
   Lena din Navodari
nota: 10
schedule sejur: 03.03.2016 - 06.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mergand pentru perima oara la Sarata Monteoru,necunoscand zona,am ales o pensiune de 2 stele,in ideea ca daca nu-mi va placea, macr sa nu cheltui prea multi bani.Dar surprinzator,pozitia locatiei foarte buna, peisaj frumos, puncte de interes turistic in apropiere, personalul pensiunii foarte amabil(tanti Viorica-la inaltime),curatenie ok.
   Maria din Galati
nota: 8.3
schedule sejur: 23.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii bune ca la 2 margarete,gradina frumoasa care ofera intimitate,se afla in centrul statiunii aproape de bazinul acoperit si cel in aer liber, camerele curate, liniste,
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa bara de sprijin a mainii la urcara pe scari spre et.2, la tarife egale, difera marimea camerelor si mai ales a balcoanelor.retinerea CI pe toata durata sejurului.
   Manuel din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curatenie zilnica in camera, foarte aproape de strand. Imprejurimile minunate, facut execursii pe dealuri.
   Mariana D. din Brebu
nota: 10
schedule sejur: 30.08.2013 - 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost impresionati,personalul unitatii foarte ospitalieri,serviciile au fost de buna calitate,curatenie in camere,camerele frumos mobilate si confortabile,raportul calitate ptrt a foct bun. Pensiunea este f aproape fata de punctele de atractie.
   Cristina G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O curte plina de flori.Gazde minunate.Curatenia de nota 10.Strandul cu apa sarata aproape de casa.Internet
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Roxana D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune e in centrul orasului foarte aproape de punctele de interes.
Gazdele au calitatea de a te face sa te simti ca acasa
O curatenie exemplara
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Florentina C. din Braila
nota: 8.3
schedule sejur: 05.08.2013 - 07.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este foarte aproape de bazinul cu apa sarata (acesta a fost principalul punct de atractie pentru noi). De acolo pornesc si cele cateva trasee.
Desi camerele sunt foarte mici, curatenia este ireprosabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am semnalat zgomotul din timpul noptii si de dimineata foarte devreme, zgomot care nu ne-a lasat sa ne odihnim.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru zgomotul reclamat care a fost independent de vointa noastra
   Georgel G. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 15.07.2011 - 17.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia este desavarsita. Ca dotari exista sala de mese si bucatarie la parter foarte folositoare celor care nu suporta restaurentele (cazul meu), teren de tenis cu gazon sintetic, foarte bine dotat si intretinut, o curte foarte frumos amenajata, intretinuta si curata.
Pensiunea este la 5 minute de mers pe jos de strandul Paradis.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere cam mici (sau asa era cea in care am stat eu), orientate spre soare, foarte cald in interior. Exista aer conditionat dar, spatiul fiind mic, creeaza curenti de aer deranjanti exact spre pat.
CONTACT UNITATE
Doina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,