adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Cazino din Sarata Monteoru 3 grade grade grade

Sarata Monteoru , str. Principala, nr. 45  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Cazino din Sarata Monteoru


   Dan din Galati
nota: 4.5
schedule sejur: 29.09.2017 - 01.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia
Parcul din fata hotelului
Curatenie relativa
Aspectul exterior
thumb_down
Aprecieri negative:
Bai infecte cu instalatie deteriorata
Personal plictisit. Ospatarul caruia i-am reprosat ca e prea putina pîine la mic dejun (4 feliuțe la 2 persoane) mi-replicat sec: mananc-o pe asta si apoi va mai aduc. Nu ma deranja dar î-ti rupeai gatul uitandu-te dupa el.
Mancare refolosita. Am comandat o ceafa si mi-a adus 3 bucati de pulpa ( 2 calde si una rece). La mic dejun am comandat varianta 4 dar omleta era taiata in jumatate si rece. Am cerut alta dar mi-a adus-o tot pe aceea reincalzita.
Apa in piscina foarte murdara.
Preturi foarte mari atat la cazare cat si la mancare.
Concluzie : Nu merita 200 lei camera / noapte
   Aurelia din Focsani
nota: 9
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina bine inalzita, caldura in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa sapun la dusurile de la sauna si piscina, in conditiile in care dusul este obligatoriu inainte de intrarea in piscina.
   Aurelia din Braila
nota: 8.8
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare foarte buna
Piscina/spa foarte buna
Mancare excelenta
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Mirela din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea și disponibilitatea personalului.
   Marin din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 15.04.2016 - 17.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul are un meniu variat, interesant si gustos, bucatarul merita felicitari.
piscina si cele 2 saune sunt de asemenea de apreciat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa din piscina este prea calda.
   Camelia B. din Bucuresti
nota: 4.3
schedule sejur: 05.01.2016 - 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil!
thumb_down
Aprecieri negative:
Intrarea la SPA este contra-cost si pentru persoanele cazate in hotel =bani! Nu au halate de baie, dar poti inchiria ca sa nu mergi la piscina in slip =bani!. La SPA nu ai voie cu prosoapele din camera si poti inchiria =bani!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu esti avertizat sa-ti iei, ca omul, ce n-au ei: halate de baie si prosoape. La piscine nu exista termometre si nici ceas. O doamna roscata cu aere de matroana face observatie doar turistelor care nu-i sunt `pile` sa-si prinda parul chiar daca e lung pana la...urechi, in timp ce alte persoane posesoare de `claie` se scalda linistite... La sauna nu au buton de panica-incaperea este f. Mica si nu te vede nimeni daca...
   Anisaora din Mizil
nota: 4.5
schedule sejur: 01.09.2014 - 05.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este f aproape de baza de tratament unde de obicei au turistii nevoie.ARE o curte cu f multa verdeata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile nu se inchid si fac zgomot, in bucataria restaurantului nu am gasit timp de 4 zile un banal iaurt ,iar multe preparate din meniu nu le aveau cind le solicitai.Farfuriile erau vechi si ciobite, personalul cu tinuta si atitudinea ce lasa de dorit.Muzica la terasa la volum ridicat, veche si de proasta calitate.Baile aveau scurgerea prost facuta , sapun lichid nu era in recipientul special, cainii sI pisicile se plimbau in voie printre mesele cu putinii clienti si se ridicau pe rondurile de flori cu botul pina la nivelul mesei.Santierul de alaturi de locatie ofera oimagine dezolanta si mult zgomot la prima ora.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Conditiile si calitatea nu reflecta statutul de 3 stele
   Sebastian I. din Alexandria
nota: 4.8
schedule sejur: 14.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totusi bucataria este buna, dar timpul de asteptare in timpul orelor de varf este cam mare(30min.)
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspectul dezolant al cladirii de langa piscine care se afla in renovare.mash-ul care acopera cladirea ar trebui schimbat si eventual sa fie montat si pe fatada cladirii.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Internet.Semnal ff slab, aproape inexistent
   Traian din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 29.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna, apa din piscina super
thumb_down
Aprecieri negative:
Uneori fara apa calda la dusuri
   Constantin din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 14.07.2014 - 18.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii, amabil.
Serviciile sunt bune,
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camera nu se face in timpul sejurului.
Confortul camerelor este acceptabil cu exceptia grupului sanitar care prezinta anumite defecte.
Raportul pret/calitate nu este echilibrat. Calitatea nu este reflectata in stelele hotelului.
   Marina din Breaza
nota: 8
schedule sejur: 20.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba, liniste, aer curat, verdeanta. Hotel ok, piscina ok, mancare excelenta la restaurant, nu foarte scump.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia - la dus trebuie facute modificari, apa se scurge pe gresie, nu exista mop si ar trebui o cabina inchisa
   Gavrila V. din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 22.07.2014 - 24.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel foarte curat, conditii excelente, foarte aproape de centru, piscina
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile, atat la mini bar, cat si in restaurant sunt preturi sfidatoare.
   Florentina C. din Braila
nota: 7.8
schedule sejur: 11.07.2014 - 13.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat;
- personal amabil;
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa de la dus se scurge in baie (am semnalat personalululi acest aspecct si s-a rezolvat temporar);
- fara scaune in balcon;
- camere curate de doua stele; mobilier deteriorat;
- trebuie citite cu atentie toate afisele; de ex cele legate de micul dejun;
   Maria din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 23.12.2013 - 27.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil
- mancarea foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Ni s-a spus ca transportul asigurat de hotel de la Buzau costa la fel ca microbuzele. A fost mai scump cu 120%!
- in camera a fost cumplit de frig, am cerut paturi si am primit o patura de 1 persoana
- orele de masa afisate nu au fost respectate deloc iar intervalul de servire intre feluri a fost enorm. Fiecare masa ajungea sa dureze cel putin 2 ore jumate
-nu ni s-a mai intamplat pana acum sa ni se ceara bani pentru jocurile de interior ale hotelului. Ni s-a luat bani ca am folosit un pic niste palete?
-in baie miroasea urat
- am avut vecini galagiosi care au fost lasati sa fie galagiosi
- televizorul pornea la volum maxim si trebuia sa-l lasam aprins toata ziua pentru a nu deranja vecinii de palier
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu este uscator de par in camere!
   Dragos Marian S. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 11.09.2013 - 13.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Statiune foarte, foarte linistita. Mult prea linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera repartizata a fost exact deasupra restaurantului. Joi seara a fost o mare petrecere cu lautari, motiv pentru care nu am putut dormi pana la 3 dimineata. Nu am inteles de ce nu mi-a fost alocata o camera in partea opusa unde zgomotul era minim. Dimineata nu a cadisit nimeni sa ne ceara scuze peentru deranj.
In alta ordine de idei mancarea nu a fost proasta dar as fi asteptat ceva mai multa mancare gatita (ceva traditional, local). In afara de o tochitura nu am putut servi nimic interesant. Probabil ne fiind sezon nici pregatirile nu erau pe masura. Nota mea finala este 7-8.
   Marian N. din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 05.09.2013 - 07.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate si profesionalism de la seful de complex , la ultimul lucrator.Mancarea f. Buna si bine pregatita.
   Doru P. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.08.2013 - 10.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal amabil, bucatarul are nota 10 cu felicitari, mancarea excelenta, portii uriase, iar despre piscina ce sa mai spun , o adevarata oaza de relaxare si liniste.
Ptr seful hotelului felicitari ptr ideea cu piscina.
   Cosmina C. din Arad
nota: 6.8
schedule sejur: 25.07.2013 - 01.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Complexul este f. frumos si amplasat intr-un splendid decor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Contravaloarea mic dejun ;
-cabina de dus total neetansa (curge apa in baie la sifonul de pardoseala );
-balcon neamenajat.
   Anca I. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.07.2013 - 07.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel care iti ofera tot confortul, piscina cu apa sarata foarte bine intretinuta si curata iar turistii care au cazarea la acest hotel beneficiaza de acces gratuit la piscina in cursul saptamanii, mai putin sambata si duminica.
Personalul foarte amabil, restaurantul cu un meniu variat si mancaruri gustoase, camerele foarte curate. Felicitari pentru locatie!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi foarte bine daca turistii hotelului ar beneficia de gratuitate la piscina, inclusiv sambata si duminica.
   Corina din Targoviste
nota: 9.2
schedule sejur: 26.06.2013 - 01.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este amplasat in centrul statiunii, peisajul este superb, este liniste, curatenie, iar personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestia mea de imbunatatire a conditiilor ar fi dotarea bailor si cu uscatoare de par.
   Valentin M. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 21.06.2013 - 24.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte frumoasa , multa verdeata , pomi, pasari care te incanta cu ciripitul lor dimineata. Personalul care deservaste locatia amabil , formatia de muzica ce deserveste localul super !
thumb_down
Aprecieri negative:
Produsele igienico-sanitare ( sampon, sapun ), prosoapele , nu se schimba in fiecare zi ci la trei zile, iar lenjeria de pat la patru zile , asta in conditiile in care piscina este cu apa sarata si nu poti face dus in camera folosind aceleasi prosoapele trei zile la rand de cate cel putin doua ori pe zi. Prosoapele ar trebui schimbate in fiecare zi tinand cont de faptul ca hotelul este de 3 stele , iar curatenia in camera ar trebui facuta zilnic,sau macar ridicat gunoiul din camera.
   Florica din Targoviste
nota: 9.5
schedule sejur: 08.06.2013 - 09.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul amabil, receptiv mesele au respectat orele de servire la minut. Nu prea am avut noi timp de vizitat obiective turistice. Am avut acces la piscina gratuit.
   Danil din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 17.05.2013 - 18.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia unitatii, linistea
thumb_down
Aprecieri negative:
Servitul mesei (exceptie Min dejun) lasa de dorit.
   Dumitru Z. din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 03.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni exceptonali - seful de unitate si subordonatii, servicii ireprosabile, liniste, relaxare.
   Gabriela din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 15.09.2012 - 16.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia foarte frumoasa, camerele curate, personal amabil si mancarea foarte buna . Raport calitate -pret foarte bun.
   Vasile din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 06.09.2012 - 13.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia la hotel, la restaurant si in spatiul verde din fata hotelului;
- amabilitatea personalului hotel+restaurant;
- spatiul verde din fata hotelului;
- fondul muzical discret si de buna calitate pe terasa restaurantului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intarzierea nepermis de mare (abia la ora 19:30) de acces la cele 3 camere rezervate pentru sambata 8 septembrie de rudele (copiii) care ne-au vizitat pentru un anumit eveniment personal;
- in balcon ar putea fi doua scaune si o masuta;
   Doru A. din Bucuresti, Sector 3
nota: 7.8
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de Bucuresti;
- drumul bun;
- servicii bune;
- personal rezonabil;
- curatenie in general bine;
- mai multa atentie la organizarea timpului liber.
thumb_down
Aprecieri negative:
Localitatea este moarta;
   Viorel I. din Slobozia
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2011 - 27.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea este centrala, intr-o zona linistita, peisajul este ok, probabil primavara si toamna este si mai frumos, mincarea a fost foarte buna, totul proaspat si bine pregatit, o bucatarie traditionala romaneasca specifica zonei, bucatarul este de felicitat, ca si intreg personalul. In zona la distanta relativ mica 40-80 km exista multe obiective turistice de vizitat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal nu am ce reprosa hotelului sau personalului.
   Cristian C. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 07.09.2011 - 12.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Includerea pretului de intrare la piscina in costul cazarii, includerea in pretul cazarii a micului dejun, ambianta deosebita, linistea, parcul din fata hotelului, camera spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbarea prosoapelor si a altor accesorii de igiena nu sa efectuat pe parcursul celor 5 zile petrecute la acest hotel, lipsa aerului conditionat.
   Marius I. din Ploiesti
nota: 8.2
schedule sejur: 27.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, baie curata, fara reprosuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Atentie mare la calitatea si servirea mesei. De multe ori personalul este depasit de situatie.
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel Cazino
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,