adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Madalina din Putna

Putna , str. Manastirii, nr. 691  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Madalina din Putna


   Mirela din Macin
nota: 10
schedule sejur: 15.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea ,usor de gasit,liniste ,servire si amabiliate excelenta.
   CIPRIAN din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 30.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte primitor
- Mancarea foarte buna
- Ambient placut (amenajarea curtii e foarte reusita)
- Curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolatia fonica intre camere si fata de exterior
   Cristian din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 21.08.2014 - 22.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O curte foarte frumosa, cu gust amenajata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ne-am putut odihni datorita zgomotului `normal` facut de vecini cand foloseau baia: adica izolatia fonica a camerelor lasa de dorit.
   Nicoleta din Braila
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am asteptat sa fiu contactata telefonic, insa acest lucru nu s-a intamplat motiv pentru care am considerat ca nu este cazul sa alegem o astfel de locatie.
   Gheorghe C. din Piatra Neamt
nota: 7.5
schedule sejur: 21.08.2013 - 22.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O ambianta placuta , peisagistul si-a facut meseria a creat o zona de verdeata , cu locuri de joaca pentru copii, iar pentru adulti foisorul este o zona de liniste si de incarcare a bateriilor
thumb_down
Aprecieri negative:
Telefonic ni s-a comunicat pretul cazarii 120 lei cu micul dejun inclus , ajuns la pensiune ni s-a comunicat ca daca dorim mic dejun trebuie sa ni- achitam
Prosoapele pentru baie le-am primit la soicitarea nostra, nu erau
Pacat ca in foisor este un gratar, iar bucatarul pregateste mancarea la gratar electric
   Dorinel M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 02.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal de exceptie, curatenie si mancare traditionala foarte gustoasa. Ambientele gradinii face valoarea pensiunii.
   Vasile P. din Roman
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.05.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Proprietarul nu mi-a raspuns la mail!
   G. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 15.06.2010 - 18.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni linistiti, cu credinta in Dumnezeu, care respecta natura si omul.
Un adevarat loc de relaxare si reculegere, unde Natura este primordiala.
thumb_down
Aprecieri negative:
Vesnica problema de mai peste tot cu scurgerea de la dus.
CONTACT UNITATE
Ilie Cenusa
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,