adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Madalina din Putna

Putna , str. Manastirii, nr. 691  
​Capacitate: 38 adulți în 14 spații de cazare.
Pensiunea Madalina ne intampina la intrare in Putna Sfantului Stefan Voievod situata prima pe partea stanga, intr-un cadru natural deosebit.

Pentru petrecerea timpului intr-un mod cat mai placut, Pensiunea Madalina va pune la dispozitie urmatoarele dotari: loc de joaca exterior pentru copii, foisor in curte, loc amenajat pentru gratar/barbeque, bar, restaurant, internet wireless, parcare, room service.

Oferim cazare in 12 camere si 2 apartamente dotate cu bai proprii, frigider in camera, aer conditionat si Tv.

Va asteptam cu voie buna sa va bucurati de serviciile noastre, de peisajele montane extraordinare dar si de spiritualitatea locului.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check masa de ping-pong
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check room service
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check livada
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ilie Cenusa
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,