Pensiunea Madalina din Putna

Putna, str. Manastirii, nr. 691  
Iulian din Braila

Locatie frumoasa, personal amabil, curatenie

​Capacitate: 40 adulți în 15 spații de cazare
Pensiunea Mădălina ne întâmpină la intrare în Putna Sfântului Ștefan Voievod situată prima pe partea stângă, într-un cadru natural deosebit, ideal pentru odihnă și relaxare.

Pentru petrecerea timpului într-un mod cât mai plăcut, Pensiunea Mădălina vă pune la dispoziție următoarele dotări: loc de joaca exterior pentru copii, foișor în curte, bar, restaurant, internet wireless, parcare, room-service și o piscină exterioară (cost suplimentar).

Oferim cazare în 13 camere și 2 apartamente dotate cu băi proprii, frigider în cameră și TV.

Vă așteptăm cu voie bună să vă bucurați de serviciile noastre, de peisajele montane extraordinare dar și de spiritualitatea locului.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check parcare
  • check piscină
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.