adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Csatari din Praid 3 grade grade grade

Praid , str. Tanorok, nr. 1145  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Csatari din Praid


   Alexandru G. din Timisoara
nota: 9
schedule sejur: 22.04.2016 - 29.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte buna mancarea
   Carolina Augusta L. din Petrosani
nota: 8.5
schedule sejur: 23.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea buna (ma putin acele ciorbe cu tarhon) personalu este de treaba.Este foarte aproape de salina.
   Cosmin din Arad
nota: 8.7
schedule sejur: 11.04.2016 - 16.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mâncarea foarte buna,peisaj frumos,curat și personalul foarte atent... Totul la superlativ!
   Alina Eugenia din Tg Mures
nota: 9.3
schedule sejur: 28.03.2016 - 02.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aspectul interior si exterior al pensiunii, aspectul camerelor si curatenia din ele, curtea interioara si locul de joaca pentru copii, existenta parcarii pentru clientii pensiunii, amplasamentul fata de salina, mancarea buna, amabilitatea personalului. Intr-un cuvant... Raport calitate-pret foarte bun in ceea ce priveste conditiile de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi cam mari in restaurant fata de concurenta, ar trebui mai multe jucarii pentru copii in curtea interioara ( gen groapa cu nisip, masinute, casuta, jucarii pentru fetite)
   Ciprian G. din Tarnaveni
nota: 10
schedule sejur: 06.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servire si amabilitate de nota 10.mancare excelenta.recomand pentru o vacanta reusita.
   Szilagyi L. din Nusfalau
nota: 7
schedule sejur: 02.01.2016 - 12.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Salina este fuoarte aproape nici 5 minute pe jos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am petrecut o săptămana la pensiunea Csatari inpreuna cu familia , in general a fost ok , părerea mea e ca ar trebui facut curățenie la 3 zile in camere,nu numai la solicitare, despre lenjerie si prosoape nici nu mai vorbim , singurul lucru ce ma deranjat mai tare e ca mi sa oferit demipensiune pentru 40ron/ pers /zi (micul de jun si cina , nici măcar o cafea dimineața sau apa la masa nimic) lam si acceptat , dupa care am aflat ca dacă le plăteam separat cheltuiam doar 35ron /pers/ zi ( 15ron micul de jun si 20ron cina) nu mi se pare corect. Nu cred ca ma voi mai întoarce la aceasta pensiune.
   Nicolae din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 07.10.2015 - 10.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte amabil, confortul camerei , distanta fata de salina
   Petrica din Arad
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
As fi preferat o mai buna comunicare telefonica... Sau poate am fost eu prea insistent...
   Cornel din Tr.severin
nota: 5.5
schedule sejur: 02.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasament locatie
- personalul unitatii 9 - de la bucatarie si ospatarii (servicii pentru aceasta activitate -9)
- preparate pentru cina (avind si demipensiune)
thumb_down
Aprecieri negative:
Stele/margarete inseamna mult mai mult
- bufet suedez ,deasemenea (Nu sucuri, fructe, niciun fel de apa, cafea doar in primele trei zile din sase)
- Nu s-au schimbat prosoape - sejur sase nopti
- Nu s-a schimbat lenjeria - -//-
- Nu s-a facut curatenie/ridicat gunoi - -//-
- camera foarte mica pentru doi adulti nr.1 ( s-a recunoscut ca era pentru o persoana, dar discaunt Nu -platit conform ofertei afisata la intrare pentru sejur peste sase nopti)
- Nu se putea folosi frigiderul (pe timpul noptii )- zgomot asurzitor
- Raportul pret/calitate - doar pentru confort,curatenie
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Cele afisate, dar realitatea?
Mi-ati solicitat si avans 30% din cazare,inca de la inceputul lunii iunie pe care l-am si platit.
   Claudia D. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal de calitate, mancare foarte buna.
   Paul L. din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 17.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
comfort
apoape de punctele turistice
mancare foarte buna
zona linistita
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigiderul din camera era zgomotos
   Daniel Adrian B. din Botosani
nota: 9.2
schedule sejur: 13.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea e super. E aproape de salina, meniul zilei e foarte bun. Per total e super ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
O sugestie ar fi curățenia în camera sa fie făcută la 2 zile măcar. În rest foarte bine
   Ciprian din Petrosani
nota: 10
schedule sejur: 04.04.2015 - 19.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazat la aceasta pensiune in luna aprilie 2015,personalul a fost foarte serviabil, camera in care am stat a fost ok, mancarea foarte buna.Am fost foarte multumiti, deaceea vom mai reveni.Suntem de nationalitate romani nu stim o boaba maghiara,dar sa stiti ca nu au facut diferenta ca esti maghiar sau roman,am fost serviti la fel ca ceilalti.
   Dragos din Piatra Neamt
nota: 9.8
schedule sejur: 07.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, personal foarte amabil, mancarea exceptionala
thumb_down
Aprecieri negative:
Temperatura in camera variaza in timpul noptii de la foarte cald la rece spre dimineata
   Ciprian din Tarnaveni
nota: 10
schedule sejur: 16.01.2015 - 19.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mincare excelenta,personal amabil dornici sa te ajute daca este cazul.Conditii excelente de cazare mai ales pt o familie cu copii.Recomand.
   Liliana D. din Brasov
nota: 7.5
schedule sejur: 31.10.2014 - 02.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promtitudine, mincare excelenta, servire ireprosabila si la timp,preturi rezonabile. Chiar daca sintem romani, am fost primiti si serviti fara probleme si la pensiune si oriunde in statiune, ba chiar pot sa spun ca mai bine ca in alte parti `romanesti`.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera cam mica si patul inconfortabil, lipit de perete, din baie venea un miris urit de la canalizare.
   Maria V. din Blaj
nota: 10
schedule sejur: 13.10.2014 - 18.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost foarte amabil. Confortul camerelor a fost un perfect. Serviciile si preturile au fost bine corelate. Curatenia in camera, restaurant si curte a fost impecabila. Distanta fata de intrarea in Salina a fost foarte aproape, cca 3 min.
   Ionel C. din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar despre restaurant: ciind stau la masa 30 min. sa binevoiasca cineva sa ia comanda... Nu pot sa am pareri bune.
   Anca din Roman Nt
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi-a raspuns nimeni la solicitarea de rezervare sau la telefon
   Marian L. din Iasi
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru perioada solicitata nu mai erau locuri disponibile.
-am primit raspunsul unitatii in timp util
   Victor din Brasov
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi nu am fost cazat la pensiunea Csatari, am servit pranzul ,intr-una din zile,la restaurantul aferent si am fost extrem de dezamagit de modul de servire. In speta, picolo-ul a adus tacamurile la masa pentru doua persoane infasurate intr-un singur servetel si asa le-a lasat; a trebuit sa ma autoservesc; in al doilea rand am comandat o ciorba de burta si mi-a fost servit un bulgare de burta semitaiat, nu a fost adus nici mujdei nici smantana;la felul doi, muschiuletul impanat cu cascaval era semigatit; deasemenea nici bautura nu a fost turnata in pahare. As vrea sa cred ca aceste lucruri nu s-au intamplat din cauza ca am comnadat in romaneste si nu in ungureste. Imi pare rau ca nu pot atasa fotografiile facute mancarii precum si nota de plata pentru a se verifica cele spuse de mine. Inca o data ,se adevereste proverbul `la pomul laudat nu te duce cu sacul gol`

Mai mult respect fata de clienti din partea personalului restaurantului , pentru ca din banii lasati de clienti isi primesc salariile!
   Olga din Rep.moldova,chisinau
nota: 9.3
schedule sejur: 03.05.2014 - 13.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut impreuna cu familia un sejur frumos in perioada 04-14.05.14 la pensiune. Am ramas placut impresionati de locul amplasarii foarte aproape de salina si departe de zgomotul strazii principale. Pensiunea foarte curata si bine amenajata pentru familiie cu copii. Restaurantul foarte bun cu mincare gustoasa si preturi bune. La anul viitor vom reveni neaparat!
   Liliana I. din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 06.04.2014 - 12.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este una din putinele pensiuni care au si restaurant, ceea ce este foarte comod si la indemana, nu se mai pierde timp cu cautatul unui loc unde sa iei o masa decenta.
thumb_down
Aprecieri negative:
La pensiune completa poate masa de seara nu face chiar 25 lei, dar poate e doar o impresie gresita de-a mea.
   Maria Camelia V. din Blaj
nota: 10
schedule sejur: 14.10.2013 - 19.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazata la Pensiune impreuna cu fiul meu in varsta de 2 ani.Sederea a fost una foarte placuta si ne-am sintit foarte bine. Serviciile au fost prompte si de calitate.Masa servita la Restaurantul Pensiunii a fost foarte gustoasa si satioasa. O sa revenim cu siguranta in primavara.
   Tarce M. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 02.10.2013 - 12.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut parte de o vacanta placuta , apartamentul destul de spatios , foarte bine incalzit , iar mancarea buna si suficienta .
   Sandor S. din Satu Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 24.09.2013 - 02.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea csatari este o pensiune foarte confortabila ,cu personal foarte amabil condusi de patronii pensiunii cu multa pricepere.Am petrecut aici 8 zile si n-eam simtit foarte bine.Pensiunea este ideala atat cuplurilor cat si familiilor cu copii,este foarte aproape de statia de autobuz pentru cobarare in salina,bucataria a fost excelenta.Ne pare foarte bine pentru alegerea facuta!
   Anca Diana din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 12.09.2013 - 18.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, servire ireprosabila. Ca si plus mentionez faptul ca e foarte aproape de salina, chiar daca e intr-o zona centrala faptul ca nu e la strada principala e un plus - multa liniste, iar raul Tarnava Mica creeaza senzatia de calm si liniste. O recomand cu caldura!
   Bogdan din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.07.2013 - 02.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie foarte frumoasa si foarte ingrijita, multe flori, gazon, salcii. A fost surprinzator pt ca la intrare in curte senzatia a fost de mult beton si nimic viu. Salina este foarte aproape, mancarea foarte buna si multa la preturi rezonabile, personalul foarte bine pregatit si amabil. Sejurul a fost in perioada 3-9 august.
thumb_down
Aprecieri negative:
La un sejur de 6 nopti cred ca se recomanda schimbarea prosoapelor cel putin o data.
   Irimia Madalina I. din Berceni
nota: 10
schedule sejur: 27.04.2013 - 02.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc in care as reveni cu placere, personalul destul de receptiv, iar patronii pensiunii s-au implicat personal pentru a crea o ambianta placuta.
Răspunsul unității:
Va multumim ca ne-ati ales si va asteptam cu drag oricind . Sa aveti o zi placuta in continuare si va mai asteptam si alta data pe la noi cu mare drag.
   Catalina U. din Piatra Neamt
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2013 - 07.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la aceasta pensiune cateva zile.Totul a fost minunat, incepand cu curatenia din camera, mancarea extraordinar de buna si multa, patronii si personalul de nota 10. Multumim D-lui Jacob. V-om reveni cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu cred sa fie ceva cu minus la aceasta pensiune.
Răspunsul unității:
Va multumim ca ne-ati ales si va asteptam cu drag oricind . ... Sa aveti o zi placuta in continuare si va mai asteptam si alta data pe la noi cu mare drag.
Cu stima,
Jakab Mozes
CONTACT UNITATE
Jakab Mozes
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,