Pensiunea Csatari din Praid grade grade grade

Praid, str. Tanorok, nr. 1145  
Alexandru din Timisoara

Foarte buna mancarea

​Capacitate: 50 adulți și 4 copii în 17 spații de cazare
În timpul sejurului oaspetii nostri pot sã aleagã între camere de douã, trei sau patru paturi, dotate cu baie cu dus.


Dupã o zi petrecutã la strand, cu excursii sau cu tratament balneo-climateric, oaspetii nostri se întorc în apartamentele din clãdirea principalã, unde linistea si conditiile oferite de baie si de dormitor servesc odihna si recreerea pentru urmãtoarea zi.

Cãsutele (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check schimb valutar
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Jakab Mozes
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.