adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alszegi din Praid 3 grade grade grade

Praid , str. Garii, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Alszegi din Praid


   Laurentiu din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda un om serios de cuvant . Am discutat cu domnul intro perioada aglomerata si am avut placuta surpriza pe termen scurt de intelegere. Am avut garsoniera unde am gasit o curatenie exemplara ,parcare in fata camerei. Pana la piscina si salina circa 15 min lejer de mers pe jos. Ptr cei care vin sa se relaxeze este superb. Cu respect ptr gazde
   Robert din Targu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 18.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am găsit o curățenie perfectă. Camera a fost spațioasă, cu baie proprie la fel de mare. În bucătărie am avut totul necesar pentru a găti și a mânca. Perimetrul pensiunii a fost foarte liniștit, cu spațiu verde și cu unelte de joacă pentru copii. Proprietarii au fost foarte amabili, discreți și disponibili la cereri. Salina și Ștrandul sunt ușor accesibile prin drumul necirculat din spate.
   Marian C. din Navodari
nota: 9.3
schedule sejur: 01.09.2015 - 06.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii: seriozitate
curatenie : am gasit curat si la cerera clientului se poate executa zilnic curatenia in camera si baie.
confort/calitate/ servicii : reflecta corect pretul cerut
   Aurel Ilie B. din București
nota: 9.8
schedule sejur: 16.07.2015 - 22.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condiții de cazare excelente(am locuit la garsonieră); curățenie exemplară. Curtea mare oferă condiții ideale de relaxare.Gazdele sunt persoane foarte apropiate dar în același timp discrete.Distanța față de obiectivele importante acceptabilă.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a fost cazul
CONTACT UNITATE
Szasz Gyorgy
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,