Pensiunea Alszegi din Praid grade grade grade

Praid, str. Garii, nr. 6  
Florina din Arad

Personal foarte amabil, aproape de mină, camera curata, curte mare. Totul a fost ok.

​Capacitate: 8 adulți și 6 copii în 4 spații de cazare
La numai 300m de strand respectiv salina praid oferim cazare in camere triple, de 4 pers si o camera tip garsonira cu baie si bucatarie proprie. Camerrele au bai proprii cu acces din camera, tv in camere, internet, bucatarie utilata, sala de masa, terasa, gratar, padure 100m, parau150m curte mare, parcare gratis, loc de joaca, spatiu verde cat un teren de footbal. Va asteptam cu drag .

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check schimb valutar
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Szasz Gyorgy
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.