adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Alin din Neptun

Neptun , str. Plopilor, nr. B1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Alin din Neptun


   Adrian I. din Galati
nota: 6.3
schedule sejur: 17.08.2017 - 22.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia - linistita, cu multa verdeata, parc langa bloc, parcul aventura este vis-a-vis de apartament, la 15 min de plaja.
Apartament racoros, jaluzele verticale la bucatarie, dormitor si sufragerie
Apartament dotat cu boiler la baie.
Curatenie in apartament.
thumb_down
Aprecieri negative:
Masina de spalat nu poate fi folosita fiind stricata.
Usa de la baie nu poate fi incuiata. Oglinda stricata la baie.
Bucatarie:
- lipsa apei calde
- presiune scazuta a apei
- Clanta stricata a usii
- Dotari minime ale veselei si cele existente erau deteriorate
- 3 scaune la bucatarie
Lenjeria nu s-a schimbat pe tot parcursul sederii (6 zile)
La sfarsitul sejurului, am comunicat proprietarului nemultumirile noastre acesta dand vina pe anteriorii chiriasi, neavand initiativa de a inlocui lipsurile.
   Antoaneta din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 10.08.2015 - 15.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este situat intr-o zona linistita, cu multa verdeata, este curat si racoros. Distanta pana la plaja este de aprox 15 min , de mers pe jos. In apropriere se afla terase si un supermarket.
   Valentina C. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 29.06.2015 - 05.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Merita nota 10 pentru curatenie,confort liniste,distanta mica pina la plaje,aproape de terase pentru servit masa si de supermarket.
   Alexandru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2013 - 21.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este situat intr-o zona cu foarte multa verdeata, este spatios, curat, confortabil si racoros. Excelente sunt serviciile si atitudinea proprietarilor care sunt foarte preocupati sa nu-ti lipseasca nimic si sa te simti foarte bine pe perioada sejurului petrecut acolo.
Eu, impreuna cu familia, ne-am simtit foarte bine si vom recomanda locatia si prietenilor. Nota 10+ proprietarilor care stiu sa ofere servicii la cele mai inalte standarde de calitate, lucru destul de greu de intalnit pe la noi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit niciun punct slab si nu am avut nicio nemultumire.
CONTACT UNITATE
Alin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,