Apartament Alin din Neptun

Neptun, str. Plopilor, nr. B1  
Antoaneta din Bucuresti

Apartamentul este situat intr-o zona linistita, cu multa verdeata, este curat si racoros. Distanta pana la plaja este de aprox 15 min , de mers pe jos. In apropriere se afla terase si un supermarket.

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Stimati oaspeti,

Alegerea dumneavoastra de a va petrece vacanta la apartamentul `Alin` ne bucura si ne onoreaza.

Ne preocupam, in permanenta, de imbunatatirea serviciilor pe care vi le oferim.

Apartamentul este situat aproape de centru la parter si este foarte racoros.

Va asteptam.
CONTACT UNITATE
Alin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.