adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Turistica Alpin din Muntele Mic 3 grade grade grade

Muntele Mic , nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Turistica Alpin din Muntele Mic


   Dumitru din Timisaora
nota: 9.2
schedule sejur: 05.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni foarte ospitalieri, curat, spatios,
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele...arcurile se simt tare si ar necesita sa se puna ceva pe saltea.
   Constantin I. din Timisoara
nota: 8.7
schedule sejur: 30.04.2016 - 03.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari,luminoase,curate,proprietarii amabili si înțelegători
thumb_down
Aprecieri negative:
Stațiunea cam pustie,multe clădiri neterminate care strică puțin imaginea statiunii
   Adrian din Costeiu
nota: 9.2
schedule sejur: 22.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea si promptitudinea personalului, servicii de calitate, pret adecvat, confort de apreciat
   Adrian din Costeiu
nota: 8.7
schedule sejur: 22.01.2016 - 24.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort si ospitalitate
   Beate Petra K. din Timișoara
nota: 10
schedule sejur: 06.02.2015 - 09.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, mâncarea foarte bună la prețuri rezonabile
thumb_down
Aprecieri negative:
La formularul de la turist info nu am primit nici un răspuns. Rezervarea s-a făcut telefonic.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Sorin N. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 01.02.2015 - 06.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur excelent. Camera spatioasa, curata, pat mare. Mâncarea si servirea excelente. Distanta foarte mica fata de teleski. Personalul pensiunii foarte amabil si primitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie pentru personal - schhinbarea lenjeriei si prosoapelor cel puțin la 3 zile.
   Traian H. din Resita
nota: 8.3
schedule sejur: 15.02.2012 - 18.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, personal amabil si preturi foarte acceptabile.
CONTACT UNITATE
Valusescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,