adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Montana din Muntele Mic

Muntele Mic , Muntele Mic, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Montana din Muntele Mic


   Mircea din Timisoara
nota: 8.2
schedule sejur: 29.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana e noua si personalul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Transportul bagajelor de la masina la cabana si inapoi a tb platit nefind inclus in pret si distanta fata de partie;daca schiati nici o sansa cu claparii in picioare si schiurile in spate.
Statiunea arata ca dupa razboi dar asta nu e vina celor cu pensiunea si zapada find topita nu am stat decat o noapte.Caldura in camere e maxima ori inchizi caloriferu si deschizi geamu altfel faci sauna.
   Amalia din Timisoara
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.01.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat o cerere de rezervare la care nu am primit niciun raspuns. Este clar lipsa de profesionalism din punctul meu de vedere insa nu stiu in ce masura vina apartine pensiunii sau site-ului intermediar Turist Info..

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Andra din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 29.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul s-a comportat excelent, mancarea a fost buna, locatia ok.
CONTACT UNITATE
Bistrian Nicolae
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,