adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Conacul de pe Deal din Mioarele 4 grade grade grade grade

comuna Mioarele , sat Mățău, nr. 41B (la aprox. 5.9 km de centrul loc. Campulung Muscel)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Conacul de pe Deal din Mioarele


   Georgiana din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 20.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita;
- Personal amabil;
- Recomand pentru un weekend de recreere.
   Cer Cleaning Equipment Srl din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 25.03.2016 - 26.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, servicii excelente si de calitate, raportul pret- calitate foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
   Marian I. din Pitesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Buna ziua,
Am incercat sa fac rezervare pentru data de 30/31.01.2016 din pacate la momentul la care s-a facut solicitarea nu mai existau locuri disponibile, raspunsul in ce priveste solicitarea mea a fost unul destul de prompt si profesionist, nu am nimic de reprosat in acest sens;
   Cristina din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj superb, conditii de cazare calitative, personalul primitor si amabil, mancarea servita la restaurant foarte buna.

vom reveni cu drag!
   Ioana M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 18.04.2014 - 21.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul superb, proprietarii foarte amabili si prietenosi, mancarea buna. As reveni cu placere indiferent de anotimp , pensiunea ofera metode diverse de relaxare .
CONTACT UNITATE
Andreea Nicolae
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,