adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Cristi din Mangalia

Mangalia , str. Stefan Cel Mare, nr. bl 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Cristi din Mangalia


   Mihaela din Larnaca
nota: 9.7
schedule sejur: 08.07.2015 - 15.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament cu 2 camera decomandate foarte curat, cu 2 balcoane, situat ideal in centrul orasului dupa sensul giratoriu, vis a vis de hotelul Alutus. Proprietari foarte seriosi si punctuali. Internet wireless perfect, frigider mare functional, masina de spalat f buna, lenjerie de pat imaculata. As reveni oricind cu multa placere si il recomand calduros tuturor celor interesati de cazare in Mangalia. Nu se poate inchiria pe camera pentru ca o camera nu are sifonier.

Doar simple sugestii de imbunatatire pentru o cazare perfecta (nu nemultumiri), ca sa fiu corecta fata de cei care citesc si sa cunoasca ce lipseste: lingurite; fier si masa de calcat, umerase, vreo 2 paturi ca sint si nopti racoroase, un scaun in camera care nu are sifonier, prosoape de baie, reparatii minore la obiectele sanitare din baie.
   Anastasia din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 20.07.2014 - 29.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un apartament curat, asternuturi curate, totul curat. Am fost cu copil mic si sincera sa fiu m-am simtit ca acasa. Un apartament dotat cu de toate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunt si unele inconveniente, cum ar fi ca la geamuri nu se pot deschide plasele din cauza obloanelor, in special la bucatarie unde se gateste, hota nu prea face fata, ca e stradal si e cam mult zgomot noaptea din cauza masinilor ( si e circulatie, nu gluma).
CONTACT UNITATE
Rusu Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,