Apartament Cristi din Mangalia

Mangalia, str. Stefan Cel Mare, nr. bl 10  
Mihaela din Larnaca

Apartament cu 2 camera decomandate foarte curat, cu 2 balcoane, situat ideal in centrul orasului dupa sensul giratoriu, vis a vis de hotelul Alutus. Proprietari foarte seriosi si punctuali. Internet wireless perfect, frigider mare functional, masina de spalat f buna, lenjerie de pat imaculata. As reveni oricind cu multa placere si il recomand calduros tuturor celor interesati de cazare in Mangalia. Nu se poate inchiria pe camera pentru ca o camera nu are sifonier. Doar simple sugestii de imbunatatire pentru o cazare perfecta (nu nemultumiri), ca sa fiu corecta fata de cei care citesc si sa cunoasca ce lipseste: lingurite; fier si masa de calcat, umerase, vreo 2 paturi ca sint si nopti racoroase, un scaun in camera care nu are sifonier, prosoape de baie, reparatii minore la obiectele sanitare din baie.

​Capacitate: 4 adulți în 2 spații de cazare
Apartamentul este situat la et. 1 in centrul orasului, linga casa de cultura(monument), la doar 200m de plaja Mangalia.Locatia are aer conditionat,bucatarie utilata,internet wireless,tv-uri

Posibilitate parcare in fata apartamentului.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check frigider în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Rusu Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.