adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Galaxy din Lupsa 3 grade grade grade

comuna Lupsa , sat Luncă, Langa Dn 75, nr. 58  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Galaxy din Lupsa


   Delia din Cluj Napoca
nota: 6.2
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera frumoasa. Chelnerul care ne-a servit la masa a fost amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal insuficient pentru gazduire la capacitate maxima si gestionarea Revelionului. Pe hol curatenia neglijata (huse murdare depozitate pe fotolii, sticle, coji de seminte, etc.). In camere nu s-a facut curat nici nu s-a ridicat gunoiul pe tot parcursul sejurului. Apa de la dus curgea prin toata baia, pana in camera. Servirea la masa foarte lenta - timp mare de asteptare. Tratare preferentiala a unui grup venit din Moldova, in detrimentul celorlalti. Muzica de proasta calitate, DJ-ul nu a stiut sa intretina atmosfera. Am ales aceasta locatie datorita specificului zonal, am primit in schimb multa muzica moldoveneasca (daca vroiam asta mergeam acolo). Lipsa activitati pentru ocuparea timpului liber.
   Nicolae P. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 13.03.2015 - 14.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere cu confort sporit, absolut toate! Restaurant excelent, servicii de masa exceptionale. Caldura , omenie adevarata, din partea conducerii si a personalului. Dupa multe calatorii in lume si tara,am ramas placut de ceea ce poate romanul cand sfinteste locul: cu dragoste si pasiune..si mult drag de om! Multumiri,oricand cu gand de intoarcere
CONTACT UNITATE
Receptie Pensiunea Galaxy
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,