adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Galaxy din Lupsa 3 grade grade grade

comuna Lupsa , sat Luncă, Langa Dn 75, nr. 58  
​Capacitate: 31 adulți în 14 spații de cazare.
Pensiunea Galaxy este amplasata in localitatea Lupsa din judetul Alba, la o distanta de 70 km de Turda judetul Cluj si la 90 km de Alba- Iulia judetul Alba.

Pensiunea Galaxy este situata langa soseaua care leaga Orasul Turda de statiunea turistica Arieseni.

Este alegerea perfecta atat pentru un sejur relaxant cat si pentru alte ocazii.

Pensiunea Galaxy indeplineste standardele de calitate si eleganta intr-o zona depresionara din interiorul Muntiilor Apuseni.

Pensiunea Galaxy va pune la dispozitie 14 camere elegante si confortabile din care 8 camere matrimoniale, 3 camere cu 2 paturi de o persoana si 3 camere cu 3 paturi de o persoana.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check schimb valutar
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check loc amenajat de joaca
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie Pensiunea Galaxy
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,