adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Maria din Gura Raului 2 grade grade

Gura Raului , str. Principala, nr. 833 (la aprox. 18.0 km de centrul loc. Paltinis)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Maria din Gura Raului


   Alina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.09.2015 - 07.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație plăcută, camere foarte curate, mâncare excelentă, gazde deosebite (la fel si copiii acestora). Merita sa va cazati aici!
   Alexandru D. din Tg Jiu
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 23.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din motive obiective - de ambele parti - am hotarat de comun acord sa amanam rezervarea din data de 20 in data de 27 martie 2014 .
Stabilirea nr. de mese si pretul acestora a fost facut de comun acord .
Familia Campeanu este foarte intelegatoare si cooperanta asa cao sa ne simtim foarte bine .
   Teodora-alina din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte placut impresionata de tot; personalul (de fapt toata familia), mancarea a fost suuuuper buna si usoara (nu a avut multa grasime in compozitie, cum am mai intalnit in alte parti, daca doream ceva anume, imediat ne ajutau, s.a.m.d.
M-am simtit si ne-am simtit minunat la d-voastra si am ramas placut impresionati.
Răspunsul unității:
Si noi ne bucuram ca v-am cunoscut! Va multumim si va mai asteptam! Multumim si pentru recomandarea facuta prietenilor dumneavoastra!
   Mihaela Roxana din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 31.10.2013 - 01.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Chiar daca am stat o singura noapte primirea gazdelor a fost calduroasa astfel incat ne-a parut rau ca nu am reusit sa stam mai mult in acele locuri minunate.
CONTACT UNITATE
Mitica si Chivuta Campean
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,