Pensiunea Maria din Gura Raului grade grade

Gura Raului, str. Principala, nr. 833  
la aproximativ 18.0 km de centrul localității Paltinis
Alina din Bucuresti

Locație plăcută, camere foarte curate, mâncare excelentă, gazde deosebite (la fel si copiii acestora). Merita sa va cazati aici!

​Capacitate: 13 adulți în 6 spații de cazare
Acest loc minunat in care este situata pensiunea incanta turistii care doresc sa uite pentru o clipa agitatia cotidiana.

Pensiunea Maria va ofera 13 locuri de cazare in 6 camere cu baie proprie dispune de filigorie, gratar, curte, parcare, TV in camera,gradina cu loc de joaca pentru copii, acces la bucatarie.

La cerere se ofera plimbari calare, plimbari ca sania trasa de cai, cina ca la stana (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mitica si Chivuta Campean
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.