Vila Madeleine din Eforie Sud

Eforie Sud, str. Vasile Alecsandri, nr. 8  
Alexandra din Bucuresti

Daca doriti sa va petreceti vacanta intr-o locatie care sa se ridice la nivelul asteptarilor este varianta potrivita. Am avut parte de un sejur minunat: camerele spatioase si cu toate dotarile incluse, personalul amabil si deschis, dispus sa iti ofere ajutorul in orice situatie, foarte curat, toate cumulate creaza un mediu primitor in care chiar te poti relaxa si te poti deconecta. Recomand cu drag si cu siguranta anul viitor ne vom intoarce. Personal acord nota 10 pentru site. Initial am incercat sa facem rezervarea pe booking, insa nu am reusit sa gasim nici o varianta in statiunea in care doream si pentru numarul de persoane pentru care aveam nevoie sa rezervam. Ulterior un prieten mi-a recomandat Turist Info. Am intrat pe site, care este foarte usor de utilizat de oricine, si am gasit numeroase variante. Am ales-o pe cea potrivita pentru noi si am reusit sa avem o vacanta minunata. Mutumim Turist Info!

​Capacitate: 32 adulți și 16 copii în 16 spații de cazare
Vila Madeleine se afla in nordul statiunii, aproape de mare, cat si de Baile de namol de la Lacul Techirghiol. Locatia dispune de 16 camere, fiecare fiind dotata cu grup sanitar propriu (cu apa calda non-stop), cu pat dublu (160x2m) si pat aditional ( 90x2m), televizor cu ecran plat, frigider, aer conditionat, balcon cu masa si scaune ( camerele 2B,4B,6B nu au balcon dar au bucatarie), vedere la Lacul Techirghiol. La parter se afla un living de primire, dotat cu televizor. Exista o bucatarie pentru prepararea cafelei, ceaiului si a macarurilor rapide. Rezervarile se fac numai telefonic. Sunt doar 4 locuri de parcare in curtea interioara iar locurile se ocupa in ordinea venirii. Dupa rezervare se solicita avans ( in primele 3 zile dupa rezervarea telefonica), contravaloarea unei nopti de cazare in contul RO63BACX0000000893278003/Unicredit. Plata contravalorii sejurului se face la cazare. Reducerea sejurului nu este posibila. Ziua de cazare incepe la ora 14.00 iar camera se elibereaza la ora 09.00. Se pastreaza linistea intre orele 23.00-08.00 si 14.00-17.00. Dispune si de o curte interioara .Fumatul nu este permis in incinta cladirii cu exceptia balcoanelor. In curte sunt locuri speciale de fumat.Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile pt sejururi mai mari de 6 nopti. Camerele triple pot fi inchiriate la pretul camerelor duble pentru maxim 2persoane si un copil pina la virsta de 7 ani. VA rugam sa ne informati de orice problema referitoare la nefunctionarea echipamentelor sau curatenie. VA multumim si va asteptam.

Vila Madeleine is located in North of the resort, close to the sea and the mud baths of Techirghiol. Our house has 16 rooms being fitted with a bathroom, balcony with table and chairs, TV set, wifi, ,refrigerator and aircon.( rooms 2B, 4B,6B have no balcony but they have kitchen) Some of the rooms has nice view to the Techirghiol Lake. The triple room has an additional bed included . We have a guest reception fitted with TV set. There is also a kitchen for preparing coffee , tea and fast foods for all the turists. We have also a private parking for 4 cars. Booking it’s made only by phone in the peak of the season due to time limitation. So sometimes you will not get an answer. After reservation it’s confirmed, you have to send the money for one day, in the account RO63BACX0000000893278003Unicredit. The cost of your holiday has to be paid on arrival. In case of reduction of your holiday the money will not be refunded. The triple room can be rented for the price of double room for 2 persons or families with one cildren less then 7 years.The booking it’s starting at 14.00PM and you have to leave before 09.00AM. Silence to be kept 2300-0800 and 1400-1700.Smoking it’s not allowed inside, except the balcony. We have special designated places outside for smoking. When you take the room , please report all the inadvertences that you notice in regard of the malfunction of the equipment’s and clearness . Laundry will be changed at 3 days for holydays longer than 6 days. Thanks for understanding and we are waiting to offer you a nice holyday .
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check închirieri biciclete
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Proprietar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.