adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Grand din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Republicii, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Grand din Eforie Nord


   Camelia din Brasov
nota: 8.2
schedule sejur: 30.08.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina,jacuzzi si sauna....atmosfera in general ok. Pentru familii cu copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in gradina...pozitionarea balconului catre bucatarie...aspectul interior al curtii spre bucatarie ,dezolant,lipsit de intimitate.
   Didina L. din Călărași
nota: 8.5
schedule sejur: 18.10.2015 - 23.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a plăcut că mi-au respectat rezervarea şi tariful( deşi am mai stat o zi în plus). Hotelul fiind în vecinătatea Bazei de tratament, am putut să beneficiez de un tratament de specialitate. Confortul camerei şi hotelului corespunde ofertei şi cred că şi gradului(asemănător cu Grecia-Paralia Kat.)
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sesizat cum că după primele 2 zile în camera mea nu se încălzea caloriferul, deşi cel de pe scară era ferbinte . Recepţionera mi-a sugerat să folosesc aerul condiţionat, dar acesta era doar pentru rece. A doua zi a venit camerista, a văzut că nu merge caloriferul şi a plecat zicând că va trimite instalatorul. Apoi am mai atentionat a doua receptioneră care a promis că trimite pe cineva să verifice dar nu a venit nimeni şi nici nu mi-au mai răspuns la telefonul din cameră. Adevărul e că nu era prea frig afară dar mi s-a părut anormal ca pe hol să fie mai cald ca în camera mea şi uşa exterioară de la scară era aproape permanent deschisă . Camera alăturată era mai caldă şi nu locuia nimeni. Nu am solicitat schimbarea camerei în speranţa că se va rezolva. Aş acuza personalul de indolenţa şi pe mine... Mă paşte mereu ghinionul( evident desigur). Asta e .
   Marius din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 08.06.2013 - 10.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si calificat, mancarea a fost foarte buna, camere curate, posibilitati de relaxare in cadrul unitatii.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,