Hotel Grand din Eforie Nord grade grade grade

Eforie Nord, str. Republicii, nr. 1  
Camelia din Brasov

Piscina,jacuzzi si sauna....atmosfera in general ok. Pentru familii cu copii

​Capacitate: 84 adulți în 37 spații de cazare
Hotel Grand din Eforie Nord va ofera cazare in 38 camere duble,9 camere triple, 5 apartamente si 2 duplexuri toate dotate cu aer conditionat, baie proprie cu cabina de dus cu hidromasaj, uscator de par, Tv, minibar, internet wireless.

Hotel Grand dispune de sala de conferinte, restaurant, bar, sauna, piscina. Jacuzzi.

Masa se poate servi in restaurantul Grand, micul dejun in variante de meniu, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check bar
  • check biliard
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check saună
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.