adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Roberto din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Aleea Cristal, nr. 5-7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Roberto din Eforie Nord


   Cristian din Ploiești
nota: 10
schedule sejur: 08.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal extrem de amabil;
Camere mari, spațioase;
Curățenia se face zilnic;
Clădirea are lift, astfel încât accesul, este facil, către etajele 2-5, mai ales cu bagaje;
Amplasarea față de plajă circa 2 min, mers normal;
Amplasarea față de centrul stațiunii circa 1 min;
Construcție finalizată recent, din câte am înțeles anul acesta s-a terminat construirea.
La parter există un restaurant, dar din păcate nu mai funcționa când am ajuns.
Ca o concluzie la anul voi revenii cu siguranță.
   Marian T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil,camere mari si foarte curate.
Plaja la aproximativ 150m.
Sper ca voi gasi camera si la anul viitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut ce reprosa.
   Roxana P. din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati la Casa Roberto si ne declaram foarte multumiti. Curat, camera foarte spatioasa cu balcon mare, mancarea la restaurant foarte buna si proaspata avand in vedere ca am fost cu doi copii dintre care unul de 1 an. Foarte aproape de plaja si centru.A fost primul an in care am fost si o sa revenim cu mare placere. Multumim!
   Catalin M. din Pitesti
nota: 9.8
schedule sejur: 28.07.2014 - 31.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte mare, spatioasa, curata cu pat mare, f lat, tv, aer conditionat, frigider, mobila noua, asa cum e si in poze...asternuturile si prosoapele se schimbau la 3 zile...am avut si pat suplimentar pe care a dormit foarte comfortabil baiatul cel mare... Balcon mare dotat cu uscator de rufe
La baie presiunea apei calde a fost excelenta....baia mare si curata.
Proprietarii vilei sunt foarte receptivi si incearca sa faca sederea turistilor cat mai placuta cu putinta....de aceea in ultimii 3 ani am ales aceeasi vila.
De anul acesta au si o terasa cochet si cu bun gust amenajata unde se poate servi si masa.
CONTACT UNITATE
Emilia Gheordanescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,