Casa Roberto din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Aleea Cristal, nr. 5-7  
Cristian din Ploiești

Personal extrem de amabil; Camere mari, spațioase; Curățenia se face zilnic; Clădirea are lift, astfel încât accesul, este facil, către etajele 2-5, mai ales cu bagaje; Amplasarea față de plajă circa 2 min, mers normal; Amplasarea față de centrul stațiunii circa 1 min; Construcție finalizată recent, din câte am înțeles anul acesta s-a terminat construirea. La parter există un restaurant, dar din păcate nu mai funcționa când am ajuns. Ca o concluzie la anul voi revenii cu siguranță.

​Capacitate: 24 adulți în 10 spații de cazare
Casa, deschisa in 2012, se situeaza in centrul statiunii, la 100 m de Belona si 150 m de plaja.
Casa dispune de camere spațioase unele cu vedere la mare.Camerele au in dotare TV+ cablu, minibar,aer conditionat,baie proprie cu dus, internet wireless.
Primul copil cu varsta cuprinsa intre0-7 ani beneficiaza de gratuitate cu conditia cazarii in acelasi pat cu adultii.
Rezervarile se fac in intervalul (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check internet wireless
  • check parcare

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Emilia Gheordanescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.