adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cazanele Dunarii din Dubova 3 grade grade grade

Dubova , str. Principala, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
12 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 12).

record_voice_over Personal:9.9
insert_emoticon Servicii:9.7
lightbulb_outline Curățenie:9.4
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:9.9

Recenziile pensiunii Cazanele Dunarii din Dubova


   Dan O. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 13.09.2017 - 15.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
Varietate mai mare a preparatelor la restaurant
   Constantin din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2017 - 10.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare, camere mari, curătenie.
   Sanda P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2017 - 21.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta, peisajul, amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
O diversitate mai mare la mancare.
   Stefan P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2017 - 13.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta pe malul golfului, camere foarte spatioase cu toate utilitatile perfect functionale non-stop, restaurant bun cu un menu suficient de diversificat, mancare buna, servicii repide si de calitate, personal foarte amabil si saritor in satisfacerea dorintelor. Felicitari administratorului si intregului personal. A fost o placere si recomand cu caldura si altora. Colegii deja si-au exprimat optiunea de viitoare solicitare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nefiind un "carcotas", nu am gasit "minusuri" > doar ca parca a fost parca prea ...putin...
Răspunsul unității:
Mulțumim și....va asteptam din nou cu drag!!!
   Gabriela din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 28.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezarea, calitatea serviciilor, disponibilitatea personalului
   Cristina din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 24.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc de vis! Conditii excelente. Multumim pentru ospitalitate!
   Mirela C. din Braila
nota: 8.5
schedule sejur: 15.09.2016 - 17.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zonă superbă, locație liniștită într-un peisaj de vis , personal amabil , pe terasa restaurantului te poți relaxa cu o cafea , o bere rece , un suc bun , o mâncare bună Contemplând minunata priveliște ce ți se afișează în fața pensiunii te poți relaxa deasemenea în balansoarul de pe terasă Cine vrea , vara când apa este caldă , poate face baie în piscină și plajă pe șezlongurile frumos amenajate. Pentru cei ce doresc să pescuiască pot lua și undițele cu ei. Deși nu am văzut pe nimeni prinzând ceva , dar merită încercat .
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Aerul condiționat nu mai avea freon , deci nu a putut fi de folos mai ales că tripla noastră era pe colț șa etajul 1 unde soarele bătea toată după amiaza și au fost niște zile cu temperaturi ridicate .
2. Plasa de insecte era necesară la ușa de la balcon , nu la geamul cel mic prin care nu intra deloc aer doar dacă deschideai și ușa de la baie pentru a se face ceva curent .
3. Mini-răcitorul era așezat chiar pe mocheta din cameră și scotea niște sunete neplăcute .
4. Lenjeria de pat era complet sintetică și te încălzea de spuneai că te-ai așezat direct pe foc .
5. Mobilierul de pe balcon este complet din fier forjat , ar fi fost de preferat din plastic , mai ușor , mai puțin zgomotos și mai puțin sensibil , ziua la soare , noaptea la frig .
Toate acestea le-am spus propietarului ca niște sugestii pentru îmbunătățirea serviciilor de cazare in special in camera 5 , cameră folosită ca triplă sau poate chiar apartament . Este pe coltul pensiunii si are mare nevoie de aer condiționat .
atenție ! Totuși nu vă bazați numai pe mâncarea de la restaurant , luați-vă și mâncare , dulciuri , apă cu d-vstră , în jur nu există niciun minimarket ,supermarket ..... Iar restaurantul pensiunii nu servesc decât clienții unității (iarăși ceva aberant , îți intră clinți în restaurant și vor să comande și tu le spui :pardon , nu servesc decât pe cei cazați în unitate . Concluzia : nu știi să faci turism sau nu ai nevoie de bani )
   Anca din București
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea pensiuni, momentele de relaxare și de liniște de la piscină .
   Mihai din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 20.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliștea - de aceea am și ales Dubova în loc de alte localități. Toate camerele au vedere spre Dunăre, camera triplă are vederea parțial obturată, fiind situată lateral și avînd un balcon mai mic. Celelalte camere au balcoane spațioase și vedere panoramică spre Cazane.
Parcare suficientă.
Intimitatea oferită de zona unde este restaurantul, terasa, piscina și plaja.
Cameră spațioasă, bine mobilată, curată.
Existența unui mini-frigider în cameră, la dispoziția turiștilor.
Existența restaurantului, comodă pentru cei care nu mai vor să se deplaseze pentru masă.
Restaurantul, deși dimensionat pentru o pensiune, face față celor cazați, servirea este rapidă.
Piscina e suficient de mare pentru o bălăceală răcoritoare, ba chiar și pentru înot (are cam 12 m lungime).
Foarte aproape de punctele majore de interes: zona Mraconia (de unde se pleacă în excursii cu barca, deși cei cazați la pensiune pot fi preluați direct de aici), fix între Cazanele Mari și cele Mici, la cîțiva km de Peștera Ponicova și vîrful Ciucaru Mare (2 drumeții posibile în zonă, fiecare de cel mult 2 ore dus-întors).
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun ar putea fi mai generos, eventual într-o sumă limită. Acum este astfel: inclus este numai un preparat comandat din meniu, de la secțiunea mic-dejun, de pildă omletă, și eventual un ceai, unt și gem. Orice nu apare acolo (cașcaval pane de exemplu, dar, culmea, și cafeaua), se plătește. La fel orice comanzi în plus, de pildă o porție de brînză.
Oricum, prețurile sînt absolut în regulă, nu stau în calea celor care vor să mănînce mai mult. Cu 10 - 15 lei în plus îți iei și de băut (apă/suc), și încă un fel de mîncare (din categoria „minuturi”).
Mai OK mi s-ar părea să poți comanda orice, cu limită de sumă (x lei sînt incluși în prețul camerei, restul se plătește). Sau să existe niște variante, să alegi de pildă un fel principal (omletă, crenvuști, lapte cu cereale, platou cu mezeluri etc.), o băutură rece, una caldă, ceva dulce etc.
La capitolul pește, în meniu e doar crap și somn.
Baia camerei triple e mică, iar jumătate din ea e sub acoperișul înclinat, ceea ce pentru cei mai înalți este o problemă.
   Simona Angelica M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 14.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, mancare foarte buna, priveliste superba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un panou care sa indice locul unde este amplasata in localitate
   OCTAVIAN din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 19.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc linistit, pozitionarea foarte buna, o deschidere larga spre Cazane, camere spatioase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe parcursul sejurului (3 nopti) nu am beneficiat de apa calda. Din cate am inteles, pentru incalzirea apei se bazeaza numai pe panourile solare.
   Marius din Pitesti
nota: 8.3
schedule sejur: 26.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare deosebita pe malul golfului Dubova cu o excelenta perspectiva asupra Cazanelor mari.Camere decente,personal amabil.Restaurantul a fost binevenit
thumb_down
Aprecieri negative:
E timp si pentru amenajarea portiunii(destul de inguste dealtfel)dintre terasa si golf,poate si a unui ponton cu facilitati pentru pescuit.
CONTACT UNITATE
Andrei B
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,