adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Lucian din Dubova

Dubova , str. Dubova, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Lucian din Dubova


   Ana Daniela C. din Zalau
nota: 8.5
schedule sejur: 18.07.2017 - 20.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera si baia sunt mari, frumoase, curate. Conditii foarte bune
thumb_down
Aprecieri negative:
Eu prefer lenjeria alba, nu colorata
La curatenie se folosesc solutii prea parfumate. Abia respirai de mirosul puternic de parfum in pensiune (sufragerie, camera). Unele persoane sunt alergice la mirosuri puternice.
   Sorin S. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2017 - 03.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj, conditii, gazde; eu unul m-am simtit aproape ca pe Adriatica, excelent; nu am absolut nimic de reprosat; tineti-o tot asa !
thumb_down
Aprecieri negative:
Ierburile din Dunare, sunt un pic cam dizgratioase, poate daca s-ar gasi o solutie pentru ele ar fi foarte bine; o sugestie pt foisor...dimineata bate soarele puternic pe terasa, ar fi binevenite instalarea unor jaluzele (tot din lemn sau stuf) ca sa poti sa-ti bei cafeaua fara sa tii ochii intre-deschisi :)
   Mihai M. din Craiova
nota: 9.5
schedule sejur: 05.09.2016 - 06.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate si flexibilitate, o casa curata, complet utiliata si pentru toate gusturile.
   Catalina din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 25.06.2016 - 27.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari,spatioase
- curatenie
-discretie
- descrierea de pe site este conform realitatii. Pot spune ca realitatea o depaseste
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista.
Daca cineva reclama distanta pana la plaja care poate fi parcursa pe jos in 15-20 min, nu poate spune ca nu a vazut harta cu amplasamentul vilei
CONTACT UNITATE
Ani
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,