adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Le Baron din Dorna Arini 4 grade grade grade grade

comuna Dorna Arini , sat Ortoaia, str. Km. 8 (la aprox. 5.1 km de centrul loc. Vatra Dornei)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile complexului turistic Le Baron din Dorna Arini


   Irina M. din Husi
nota: 8.2
schedule sejur: 15.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil,curatenie,atmosfera placuta,mancarea foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sala de fitness nu exista,aparatele sunt stricate,apa din piscina rece.
Nimic de vizitat
   Valentin S. din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 08.02.2016 - 10.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte de treaba, mâncare foarte buna , totul foarte curat, totul foarte foarte bine, recomand
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost
   Bogdan M. din Barlad
nota: 9.7
schedule sejur: 02.01.2016 - 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oamenii
   Orhan din Constanta
nota: 7.3
schedule sejur: 17.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte amabil.
Oferta diversificata de servicii:piscina, sauna...
Am vrut cazare pe sase nopti dar nu am gasit decat pentru patru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cuvertura de pe pat era murdara, am cerut sa fie schimbata si a fost schimbata a doua zi deoarece nu aveau cuverturi de schimb. Fetele de masa din restaurant cred aveau aceeasi problema.
Cam departe de obiectivele turistice.
   Marcel din Botosani
nota: 9.2
schedule sejur: 29.07.2014 - 02.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte cum se cade, mancare f. buna, camerele frumoase
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu prea ai ce sa vizitezi prin apropiere
   Flavius I. din Piatra Neamt
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul perfect, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa ma cazez acolo, fiind full, doar masa am servit-o.
   Marius din Suceava
nota: 10
schedule sejur: 02.11.2012 - 04.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii-super ok si de treaba.
Confortul camerelor-.
Servicii-super ok la un Pret ok.
Curatenie.
Este exact ce ne-am dorit pentru a ne relaxa impreuna cu cei 4 copilasi ai nostri.
   Cristi S. din Suceava
nota: 9.3
schedule sejur: 16.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba, liniste, spatiul de joaca pt copii mare si de calitate. Personal f. de treaba, de la femeia de servici pana la patron.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand am facut rezervarea, nu am fost anuntati ca sambata este o nunta si a trebuit sa mancam pe terasa, seara ne fiind tocmai cald. Restul a fost ok
CONTACT UNITATE
Tel. Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,