adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Castel din Costinesti 3 grade grade grade

Costinesti , str. Talianului, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii La Castel din Costinesti


   Cristina din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 21.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost primiti cu caldura. Cazarea a fost exact asa cum discutasem cand am facut rezervarea.
Curat, personal amabil. Amplasata pensiunea foarte aproape de malul marii. Va multumim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cafeaua la receptie foarte scumpa si pensiunea este departe de centrul orasului.
   Adrian Ioan B. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 27.07.2012 - 01.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele, curatenia, serviciile, amabilitatea personalului, existenta a doua balcoane amplasate in asa fel incat unul sa fie in umbra, zona linistita, restaurante in apropiere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Plaja din apropiere cu pietre in apa; distanta destul de mare pana la plaja cu nisip in apa.
   Oniga Ovidiu O. din Sibiu
nota: 6.3
schedule sejur: 11.07.2012 - 16.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate si conditiile de cazare bune ai ceva de mers pe jos pana in centrul statiunii
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai trebuie lucrat la atitudine fata de turisti
   Lajos B. din Sovata
nota: 9.8
schedule sejur: 21.08.2011 - 27.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune usor accesibilã prin drumul paralel cu strada Tineretului, cu dotãri și servicii de nivel European. Totul a fost ca în poze, si în prezentare: aer condiționat, hidromasaj, Tv, frigider, uscãtor de pãr, dulap spațios pentru haine, pat mare bun, noptiere cu veioze, balcon cu uscãtor pentru prosoape, bar cu bãuturi fine și la un preț decent. Curatanie, lenjeria curatã, de un alb imaculat, trei prosoape albe la fel. Din balcon vedeam marea, era liniste și plãcut.Ne-a plãcut și disponibilitatea permanentã a gazdelor, asociat cu discreție.
   A. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2010 - 27.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, pensiune ingrijita, gradina frumoasa, bucatarie cu tot ce trebuie, gratar in curte, locatie foarte buna pe malul marii, plaja foarte aproape.
CONTACT UNITATE
Nistor Carmen
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,