Pensiunea La Castel din Costinesti grade grade grade

Costinesti, sat Costinesti, str. Talianului, nr. 6  
Cristina din Bucuresti

Am fost primiti cu caldura. Cazarea a fost exact asa cum discutasem cand am facut rezervarea. Curat, personal amabil. Amplasata pensiunea foarte aproape de malul marii. Va multumim.

​Capacitate: 22 adulți și 5 copii în 10 spații de cazare
Pensiune noua, cu arhitectura deosebita(in ton cu marea), situata la 60 de secunde de plaja . Toate camerele sunt prevazute cu balcon, frigider, aer conditionat, tv Lcd, cabina cu hidromasaj oferindu-va un ambient desavarsit. Din unele camere puteti admira epava, sau puteti opta pentru camerele cu vedere directa spre piscina.
Unele camere au oglinzi pe tavan!
Pensiunea pune la dispozitia turistilor (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Nistor Carmen
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.