adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Baltica din Costinesti

Costinesti , str. Artarului, nr. 34A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Baltica din Costinesti


   Georgel din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 07.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O zona linistita cu o locatie foarte frumoasa si ingrijita
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat
Răspunsul unității:
Va mulțumim si va mai asteptam cu mare drag.
   Anamaria Clarisa C. din Darmanesti
nota: 8.8
schedule sejur: 12.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele super curate, moderne, mobilate cu gust. Baia foarte frumoasa, apa calda non stop, aer curat. Domnul Gicu un om super de treaba, vorbaret si de la care ai ce invata daca esti dispus sa asculti. E locul perfect daca vrei te simti relaxat. Plus ca nu ne-a deranjat absolut nimeni pe parcursul sejurului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de plaja, dar gandindu-ne ca dupa o zi torida la plaja ne asteapta o camera racoroasa si superba, nu a mai contat asa mult distanta. In plus, nu strica ceva miscare :D
   Teodora S. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 26.08.2013 - 29.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune realizata cu mult bun gust. Liniste si aer curat, departe de zgomotul statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomandre pentru proprietarii pensiunii: este nevoie totusi de o mana de femeie, dl. Gheorghe se straduieste sa suplineasca acesta `mana`, dar daca va doriti ca acesta investitie sa fie derulata pe mai mult timp......este necesara acesta mana a unei femei gospodine.
Se platesc taxe si impozite catre primarie, ar fi bine sa solicitati ca stada sa fie identificata, deoarece este greu de gasit locatia.

Va multumim pentru gazduire.
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,