Pensiunea Baltica din Costinesti

Costinesti, sat Schitu, str. Artarului, nr. 34A  
Gabriel din Otopeni

Buna ziua . Despre pensiune NU avem CE spune pozele SUNT 1/1 total adevarate . Confort liniste ( daca nu te duci cu boxe de lautari cum am fost noi ) curatenie si multe altele . Cireasa de pe tort vestitul si renumitul nea Gica super domn si mai ales un om sufletist care incearca sa te faca sa te simti bine si pedeasupra ii si reuseste . Am avut doar 7 camere la anul vom avea 10 camere . Am fost cazati cu inca o fam din Braila jos palaria si pentru ei super persoane . Recomand pensiunea CU mare caldura

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea Baltica va pune la dispoziție camere duble amplasate nu foarte departe de mare ( 10 - 15 minute de mers pe jos ) într-o zona liniștită.

Pensiunea este finalizata in 2013 și dispune de: terasa, grătar, internet wireless, gradina, baie în camera, tv led, bucătărie utilata etc.

Check in după ora 14:00, check out pana la ora 10:00

In vederea garantării rezervării este necesara (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.