adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Baltica din Costinesti

Costinesti , str. Artarului, nr. 34A  
​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare.
Pensiunea Baltica va pune la dispoziție camere duble amplasate nu foarte departe de mare ( 10 - 15 minute de mers pe jos ) într-o zona liniștită.

Pensiunea este finalizata in 2013 și dispune de: terasa, grătar, internet wireless, gradina, baie în camera, tv led, bucătărie utilata etc.

Check in după ora 14:00, check out pana la ora 10:00

In vederea garantării rezervării este necesara plata unui avans ce reprezinta contravaloarea a 1-3 nopți de cazare, în funcție de durata sejurului și gradul de ocupare. Anularea rezervării se face cu minim 14 zile înaintea începerii sejurului; în caz contrar, valoarea avansului nu se restituie.

Pentru sejururi mai lungi si grupuri se aplica reduceri.

Toţi copiii sunt bineveniţi.

Gratuit! Un copil cu vârsta între 0 şi 5 ani stă gratis când sunt folosite paturile existente,un copil mai mare sau adult plăteşte 25% din tariful camerei .

Va așteptăm cu drag.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,