adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cartisoara din Balea

Balea , str. Zona Balea Glejerie, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Cartisoara din Balea


   Adriana G. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.05.2015 - 02.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de padure, la 12 Km de Balea Cascada, pensiunea este foarte curata, romantica, personalul este extrem de amabil, nimic de reprosat, cu regretul ca vacanta a durat prea putin si cu speranta ca vom reveni cat de curand si cu alti prieteni.
   Eugen R. din Sibiu
nota: 9.2
schedule sejur: 10.10.2014 - 13.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O Pensiune foarte frumoasa, curata si atragatoare iar pozitionarea sa este intr-o zona unde simti cu adevarat aerul curat si placut al muntilor. O recomand cu mare placere .
thumb_down
Aprecieri negative:
La inceput au fost ceva probleme vizavi de Sasha ( catelusul nostru ) referitor la cazare ,dar sau convins ca e totul ok si e un catelus curat si sau rezolvat aceste mici probleme .
   Cozmin V. din Mun. Onesti, Jud. Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 20.08.2014 - 21.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am gasit un loc foarte curat, toate conditiile asigurate, cu o liniste deplina si in care ne-am odihnit excelent.
   M. din Cluj
nota: 9.5
schedule sejur: 09.08.2010 - 10.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost asteptati pana seara tarziu cu cazarea si camera era incalzita (afara erau 11 grade in plina vara), liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Ne este greu sa gasim minusuri, si totusi, singurul lucru care ne-a displacut era ca se fuma in holul de intrare la receptie.
CONTACT UNITATE
Fratila Corina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,