Pensiunea Cartisoara din Balea

Balea, str. Zona Balea Glejerie, nr. fn  
Nota 8.67 / 8 recenzii 10 - Foarte bine
Gabriela din Voluntari

Superba zona ,super atmosfera,curatenie,mult bun simt. Totul la superlativ:)

​Capacitate: 28 adulți în 13 spații de cazare
Situata intr-o zona deosebit de frumoasa, Pensiunea Cartisoara va
ofera cazare si masa in cele mai bune conditii si intr-un ambient
natural deosebit.

De asemenea, putem pune la dispozitie un microbuz pentru transport sau
turism zonal.

Se pot inchiria atv-uri pentru agrement.

Va oferim:
- pensiune completa,
- curte spatioasa,
- parcare,
- loc de joaca pentru copii amenajat,
- gratar,
- bar (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Fratila Corina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.