Pensiunea Irina 2 din Zarnesti grade grade

Zarnesti, str. Raului, nr. 62  
Gabriela din Bucuresti

O pensiune foarte draguta, cu gazde primitoare, gata sa te cazezi si sa te faca sa zambesti.

​Capacitate: 55 adulți în 18 spații de cazare
Construita in 1993, fondata in 1995 in luna martie,si clasificata de antrec la o*,mentionam ca clasificarea se reinnoia odata la 5 ani,aceasta este prima pensiune construita la Zarnesti.Din data de 07. 11. 2011, este clasificata:-Irina 1 la o stea;- Irina 2 la doua stele, prin Ministerul Dezvoltarii Regionale Si Turismului.Oferim Factura si Bon! De asemenea se vor completa Declaratii,cu institutii (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Coltea Irina;pt. Limba Engleza Coltea Ciprian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.