adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cristina din Zarnesti

Zarnesti , str. Mitropolit Ion Metianu, nr. 60 (la aprox. 8.5 km de centrul loc. Bran)  
​Capacitate: 15 adulți și 5 copii în 7 spații de cazare.
Daca doriti sa petreceti un sejur de neuitat alaturi de cei dragi beneficiind de aereul curat si frumusetile masivului Piatra Craiului, atunci Pensiunea Cristina este alegerea potrivita.

De aici se poate ajunge cu usurinta la baza tuturor traseelor montane din Parcul National ,la rezervatia de ursi Libearty dar si la Castelul bran si Cetatea Rasnov.

Pensiunea dispune de 7 camere ,living,bucatarie utilata la dispozitia clientilor,sala pentru tenis de masa.In curtea pensiunii se afla un gratar si foisorul, ideal pentru vremea insorita sau ploioasa.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check masa de ping-pong
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check tichete de vacanta

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Cristina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,