adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Transalpina Lac din Voineasa 3 grade grade grade

comuna Voineasa , sat Obarsia Lotrului, soseaua DN7A, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:9.3

Recenziile pensiunii Transalpina Lac din Voineasa


   Vasile din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 03.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administrator f.amabil,curat in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Grila tv minimala,dus mediocru(direct pe pardoseala,fara cadita),spatiu limitat in special intrarea la baie(ne-am ales cu vanatai)
   Bogdan din Constanta
nota: 9.8
schedule sejur: 28.08.2016 - 30.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aer curat,peisaje,curățenie, ospitalitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul a fost perfect, nu am nimic de obiectat.
   Greta F. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, foarte frumos, ne-a plăcut mult. Mai venim și altă dată. Proprietarul a fost super de treabă și prietenos. Camerele sunt super curate și frumos amenajate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt și noi suntem destul de pretențioși.
   Scinteianu din Focsani
nota: 8.2
schedule sejur: 24.03.2016 - 27.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de partie/ locatia in mijlocul padurii
thumb_down
Aprecieri negative:
Internetul nefunctional si singur program care mergea la Tv era PRo Tv International
   Florina G. din Cluj
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit raspuns foarte repede la solicitare, din pacate pensiunea era ocupata pe perioada de interes pentru noi.
   Mircea din Timisoara
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat cazarea din lipsa de locuri de cazare dar raspunsul unitatii a fost promt.
   Vlad din Targu Mures
nota: 3.5
schedule sejur: 18.02.2016 - 21.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fara de partie.
Cabana recent utilata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cabanier neprietenos, neospitalier, cu un limbaj inadecvat fata de turisti(injura), locuia la parterul pensiunii, dadea busna intre noi, confisca telecomanda televizorului, la ora 22:00 oprea muzica si televizorul,
Caldura cam putina, la fel si apa calda
La sfarsit acelasi cabanieri a cerut taxa pt lemnele folosite la 2 gratare si farfuriile spalate tot de noi
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Prezenta cabanierului si a taxelor extra
Răspunsul unității:
Informatile expuse de catre beneficiarul sejurului sunt total nefondate. Cabanierul trebuie sa fie la pensiune tocmai pentru a ne proteja pe noi proprietarii de clienti ca dvs. Probabil ca am fi ramas fara lemne pentru intreaga iarna daca nu era cabanierul. Nu am sustinut niciodata ca includem in pret arderea unui camion de lemne de catre turist. Programul de functionare al pensiunii este afisat 10-22, trebuie avut in vedere ca nu ati fost singurul client si faptul ca dvs si prietenii dvs va imbatati si urlati prin pensiune deranja alti turisti.
   Claudiu din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 09.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea excelenta, curatenia, amabilitatea personalului.
- la doi pasi de coada lacului Vidra
thumb_down
Aprecieri negative:
Pozitia pe marginea DN (praf si zgomot)- pt noi n-a fost o problema deoarece nu stateam la cabana decat seara.
- curte cam mica si amenajata partial
- lipsa facilitati petrecere timp liber (ping-pong, inchirieri biciclete...)
CONTACT UNITATE
Dragos Serban
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,