adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Greaca 10 din Venus

Venus , str. Amiral Grigore Martes, nr. 44  
Nota 9.6/10 Excepțional !
24 recenzii
Mihaela Ioana din Deva (11.08.2017)

Curățenie, liniste ,aproape de mare. O familie foarte primitoare si calda!

​Capacitate: 25 adulți și 10 copii în 10 spații de cazare.
Pensiunea este situata la doar 3 min de plaja [aprox. 200 m],intr-o zona linistita din statiunea Venus,aproape de centru si de principalele obiective turistice[parc distractii,bazar,terase,farmacie,etc]..Camerele sunt dotate cu baie proprie,tv,frigider,internet wi-fi.In curte este amenajata bucataria de vara cu gratar,foisor si terasa.Rezervarile se fac prin telefon sau mail.Pentru rezervarea unei camere se va achita contravaloarea unei nopti de cazare.Cazarea incepe la ora 14 si se incheie la ora 11.Ne rezervam dreptul de a nu caza persoane cu animale de companie. 7 camere sunt dotate cu aer conditionat. Pentru mai multe detalii si rezervari va rugam sa ne contactati telefonic.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Marinescu marius
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,