adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Sanda din Venus 2 grade grade

Venus , str. Dem Radulescu, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Sanda din Venus


   Mihai Calin S. din Deva
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2016 - 09.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel frumos, prețurile foarte bune, camerele curate, spațioase, angajații foarte deschiși respectuoși, in fața hotelului o terasă in aer liber foarte frumoasă cu grătar
   Constantin V. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 01.09.2015 - 07.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul te intampina cu zambetul pe buze, primitor, respectuos. La intrarea in hotel, pe scari, paliere si in zona verde a complexului domina curatenia responsabil facuta. Am fost multumiti de sejurul petrecut la hotel Sanda. Vom reveni si in anul 2016. Multumim personalului hotelier pentru tot.
thumb_down
Aprecieri negative:
La intrarea in camera, la inceputul sejurului, totul este curat si ordonat. Pe parcursul sederii, zilnic se golesc cosurile din baie, este Ok, dar la schimbarea prosoapelor se preiau cele utilizate si se uita sa se puna altele in locul celor luate. Poate a fost doar o scapare a personalului de serviciu, dar la predarea camerei am fost priviti ca niste hoti de catre fata careia am predat-o, pentru faptul ca au lipsit 3 prosoape din vina fetelor ce fac curatenie. In rest este OK.
   Adrian din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 10.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul hotelului de nota 10
- zilnic se face curatenie in camere
- terasa exterioara a hotelului este excelenta
thumb_down
Aprecieri negative:
Locul de joaca pentru copii trebuie reamenajat
   Florin din Deva
nota: 9.2
schedule sejur: 04.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, seriozitate, locul de gratar este super.
   Ioan N. din Zarnesti
nota: 8.2
schedule sejur: 12.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul corespunde cu realitateta.
Curatenia se face in fiecare zi.
Personalul este amabil si serviabil.
Este o zona linistita, la 10-15 min.de plaja.
Am fost multumitii si speram ca la anul sa putem reveni tot aici.Multumim inca odata pe aceasta cale personalului hotelier !
CONTACT UNITATE
Iftimie Dorica
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,