Vila Seva din Vatra Dornei grade grade grade grade

Vatra Dornei, str. Republicii, nr. 8  
Nota 9.96 / 4 recenzii 10 - Excepțional !
Corina din Ploiesti

Totul a fost pe placul nostru. Mâncarea ft. Gustoasa și proaspătă.

​Capacitate: 34 adulți și 6 copii în 15 spații de cazare
Situată in centrul stațiunii montane Vatra-Dornei, Vila Seva este o constructie nouă ce se remarca printr-un design deosebit. Mobilierul din lemn masiv si dotările de ultima generație întăresc promisiunea de calitate dată de arhitectura clădirii.

Toate obiectivele turistice ale stațiunii se află in proximitatea vilei. Pârtiile Parc si Veverița, parcul orasului si centrele de tratament (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de conferințe
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie Vila Seva
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.