Pensiunea Waldhaus din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Colacelu, nr. 82A  
Liliana din Slobozia Ialomita

Intr-un peisaj de vis, aceasta pensiune este excelenta pentru cei care vor sa se bucure de fiecare moment al concediului, departe de zgomotul orasului. Liniste, doar ciripitul pasarelelor si fosnetul copacilor, aer curat si racoare. Pensiunea este primitoare si foarte bine utilata.

​Capacitate: 20 adulți în 7 spații de cazare
Daca vrei o evadare in natura pentru tine si familia sau prietenii tai, dar totodata iti doresti confort, siguranta si o ambianta foarte placuta, te asteptam la noi.

Bine ai venit la Waldhaus. Willkommen in Waldhaus.

Locul unde calitatea germana se imbina perfect cu ospitalitatea traditionala bucovineana.

Pensiunea Waldhaus****, inaugurata in anul 2014, este situata in Vatra Dornei, str. (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check râu în curte
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.